Advertenties


INLAATSPRUITSTUK 1.6e

Gestart door kdntuner, 24 juli 2005, 12:16:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kdntuner

Hallo

Ikheb deze week eens mijn inlaatspruitstuk bekeken en die ziet er nogal slecht uit.Hier en daar begint hij te scheuren en zie je kleine barstjes.
Nu zou ik wel een nieuwe steken dat is geen probleem.Maar de vraag is is dat zelf dat dte doen.
Ziet er niet moeillijk uit. ENben ook niet echt onhandig..Maar ik zou graag werten of daar ergens rubbers tussen zitten of dichtingen,want daar ben ik een beetje bang van.
En ik twijfel of ik ondertussen geen spaghetti zou steken.Maar kan iemand mij het prijsverschil zeggen tussen een originele en een spaghetti en wat zijn de voordelen daarvan .ALvast bedankt.



mvg
jonhatan

Edgar

spagetti INLAAT spruitstuk?????

Waarschijnlijk bedoel je uitlaat spruitstuk en daar zit een behoorlijk verschil in nieuwwaarde normaal ong. 200 spagetti ong. 450

Er zit alleen een pakking tussen aan de kant vean de cilinders aan de kant van de katalisator zit er gewoon een uitlaatklem op..

coupe-monte-carlo

zo'n uitlaatspruitstuk hoort eigenlijk ook met een bepaald moment vast gezet te worden, dacht ik.
ik weet niet hoe handig je bent, maar zo'n pakking druk je er op zich zo tussen. echt moeilijk werk is het niet.

bjorn

die moet inderdaad ook op koppel worden getrokken22,5 tot max  27,5Nm

Christian de Vriend

mocht het spruitstuk vervangen moeten worden,dan raadt ik aan om een spagetti te nemen,kost wat,maar tis het zeker waard.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Mck

Citaat van: matthijs op 25 juli 2005, 17:03:10
zo'n uitlaatspruitstuk hoort eigenlijk ook met een bepaald moment vast gezet te worden, dacht ik.
ik weet niet hoe handig je bent, maar zo'n pakking druk je er op zich zo tussen. echt moeilijk werk is het niet.


En je moet nieuwe boutjes gebruiken anders heb je kans dat ze afknappen met het vastzetten,
en dan heb je nog veel meer werk. (weet er zelf alles van...)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev