Advertenties


LED-lichten renault megane cabrio phase 1

Gestart door Michael de Best, 21 juli 2005, 11:40:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michael de Best

Hallo,

even een vraagje ik ben eigenaar van een renault megane cabrio 1997 donkergroen. Tegenwoordig zie je steeds meer auto's rondrijden met van die LED-achterlichten. Nou weet ik dat deze wel al leverbaar zijn voor de renault clio. Heeft iemand misschien een idee wanneer deze voor de megane komen? Misschien dat ik niet goed genoeg zoek en ze al te koop zijn, maar misschien dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Groet Michael

Andy

hier ben ik ook benieuwd naar... maar dan voor fase 2 (g??n cabrio)...

Decepticon#1

Ff off-topic...wat voor kleurcode heeft jou auto als ik vragen mag...heb zelf een groene coupe en de kleur zie je niet zo vaak, zodoende.

Greetz,

Peter

Robin

Zijn voor de megane niet leverbaar. Heb van verschillende leveranciers begrepen dat het ook nog wel even kan duren.
Na de zomer begin ik mijn eigen projectje. Mocht het wat worden kunnen we misschien wat regelen.

M.V.G

Michael de Best

Even een reactie op decepticon:

De kleurcode vind je op het metalen plaatje aan de binnenkant van je deur. De benaming weet ik wel dat is fidji Groen. Het is een kleur die enkel geleverd werd in 1997. Vandaar dat je de kleur ook weinig ziet. Mocht je de kleurcode niet kunnen vinden dan kan Niels Nederhof je ook aan de kleurcode helpen aangezien hij dezelfde kleur heeft.

Robin:

Als het goed lukt dan ben ik benieuwd en hoor ik het graag!!

Dennis Postma

Heb ook al diverse keren met het idee rondgelopen om ze miss zelf te maken met m'n zwarte lexuslichten, maar het komt er nog niet echt van, maar wie weet, zeg nooit nooit  ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev