Advertenties

vraagje sleutel en uitlaat

Gestart door Colinda, 9 april 2016, 20:39:11

Vorige topic - Volgende topic

Colinda

Ik heb vanmorgen iets raars meegemaakt dus daarom vraag ik hier uitleg over  :?
Manlief ( geen rijbewijs) opent de deuren via de keykaart maar ik was wat later bij de auto toen hij een opmerking maakte.
Of ik de deuren via de andere keykaart weer op slot had gedaan....neuhh...zat op het toilet  :?
Manlief opent dus de via de keykaart de vergrendeling en de vergrendeling ging er na een half minuut weer spontaan op ....is dit normaal ???
Nog niet eerder meegemaakt dus ik ben benieuwd.

Tevens een rammel ten hoogte van de demper ....midden en eindophanging van de uitlaat waren kapot en zijn inmiddels vervangen maar blijf een rammel horen...war zou er nog meer aan de hand kunnen zijn ??

keesos

De rammel zou bijvoorbeeld het hitteschild nog kunnen zijn. (Zelf ook eens last van gehad)

Tedo

Als je de auto ontgrendeld met de AB en je opent vervolgens geen deur, dan sluit de auto automatisch binnen 30 seconden. Dat hoort dus zo.

Colinda

Citaat van: Tedo op  9 april 2016, 21:19:51
Als je de auto ontgrendeld met de AB en je opent vervolgens geen deur, dan sluit de auto automatisch binnen 30 seconden. Dat hoort dus zo.

Dank je wel Tedo.
Nog nooit meegemaakt met mijn vorige laguna die ook een sleutelkaart had.
Dacht al dat ik een spookauto had gekocht.....LOL

Colinda

Citaat van: keesos op  9 april 2016, 21:13:38
De rammel zou bijvoorbeeld het hitteschild nog kunnen zijn. (Zelf ook eens last van gehad)

wat heb je aan de hitteschild gedaan dan ??

keesos

Bij mij hing het schild vlak voor de achterdemper helemaal los omdat hij losgescheurd was bij een bevestigingspunt. Ik heb dit toen met een stukje alu plaat ertegen aan weer vast kunnen bouten.

dannyfm

Citaat van: Colinda op  9 april 2016, 21:28:23
wat heb je aan de hitteschild gedaan dan ??

Kan ook nog wel is de oorzaak zijn van het gerammel achter je auto. Dat hoor je binnen on de auto bijna net zo erg als buiten als et niet nog erger is.

Als je de auto ontgrendel en doet als volgens de portieren niet open dan vergrendelt die zich weer na een minuut.

Ik heb het ook gehad dat die zat te spoken. https://instagram.com/p/BE-tbBusbry/ hier een stukke video van mij Instagram af. Dat had te maken met Kruipspanning door vocht in de druktoetsen van de portieren. DMV van de Reunault Clip kon ik ziet waar het in zat. Alleen de Megane's met het Luxe pakket hebben die druk knoppen. De Basis en comfort pakket hebben dat niet. Bij de Luxe pakket kan je je Keycard in de broekzak houden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev