Advertenties


Auto wassen / poetsen ...............

Gestart door mickeynox, 20 juli 2005, 13:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rmc_Jelluh

voor banden zwart te maken heb shining monkey..
alleen opspuiten en klaar ideaal...

@renier.. die lap wil ik ook gaan halen post een keer wat het resultaat ervan is.. ben benieuwd
             kost alleen aardig wat voor stukkie stof...

Nick Mattheus

@ reinier: kun je me effe het resultaat door pm want ben ook wel benieuwd naar het resultaat van die watermagnet

thnx & grtz --
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

Citaat van: Erik van Rijn op  6 augustus 2006, 13:05:05
Hoe vaak zetten jullie de auto in de was? (en dan vooral de mensen met nieuwe lak)

2x per jaar
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Haha de velgen in bad?

Of is dit een mooie benaming voor t compleet soppen van de velgen.

@Jelle waar verkopen ze dat shining monkey?

RaymondTroost

Ik was hem toch wel 2 a 3x per week.. Laat je de vliegjes er met dit weer langer dan 5 dagen op zitten.. dan zijn ze ingebrand, en geloof me een collega van me krijft ze er niet meer af, zelfs niet met polijsten.. ik wax hem 1 x in de 3 weken geloof ik, zodra ik voel dat de lak wat stroef wordt, dan gaat die eraan geloven.. ik vin het btw helemaal niet erg om te poetsen.. Voor nieuwe lakken, moet je Megiuars Goldwax gebruiken.. dat is zo top.. Met de bijhehoorden shampoo werkr het als een tierelier, je betaalt wel 50€ ongv

waar ik mischien aan zat te denken is, om me auto helemaal in de teflon te late nspuiten en dan in de oven te laten bakken.. dan hoef je er heel weinig meer aan te doen.. heb iemand hier ervaring met?

peterachterop

2 a 3 x per week?

Dat is dus om de dag
8)7

vdwaldennis

Dat vind ik ook wel erg vaak.
Ik zelf was hem meestal in een weekend.
Soms is dat elk weekend soms een week er tussen.
En het ligt er ook aan of de auto erg smerig is geworden door zand in de regen of iets dergelijks.
Als er vogelpoep op zit pak ik gelijk een natte doek, want dat krijg je er ook heel erg moeilijk af anders.
En wat betreft de vliegjes denk ik dat ze na een weekje er nog wel af gaan hoor. Dat is bij mij nooit een probleem geweest

Rmc_Jelluh


The Nilles

Goeie (goedkope tip) van een bandenzwarter!
Bij ons in Etten-Leur bij de Action (goedkoper dan LIDL en ALDI) hebben ze tegenwoordig, autowas, bandenzwart interieurspray enz enz. Gemiddelde prijs rond de 2 euro voor een fles.
Om een voorbeeldje te geven, tegenwoordig was ik mijn cabrio 1 keer per 2 weken gemiddeld. Om die twee weken hoef ik eigenlijk nog geen nieuwe bandenspray te gebruiken, zo goed werkt ie! Echt een aanrader om als je een action hebt in de buurt bandenzwart te kopen, is een spuitbus die je banden lekker vet maken, beetje op je velg spuiten en ook die blijft lekker brandschoon. Vuil van je remklauwen zie je in strepen eraf lopen omdat het geen contact maakt met je velg. Water erop en je velg is weer als nieuw. En zo'n bus kost dan 1,79euro (kan er 10 cent naastzitten). Glimmend aapje of schildpaddenspray is gewoon precies hetzelfde, alleen iets duurder. Dit was alleen een tip voor de mensen die niet te veel geld aan schoonheidsmiddeltjes willen uitgeven, absoluut niet bedoelt om glimmend aapje of schildpaddenspray onderuit te halen!

groetjes,

peterachterop


Jeroen


Hans B


SilverMegane

Ik was mijn auto altijd zelff ik ben echt antie wasstraat !!! ik spuit meestal mijn af maar zeker ook niet met die borstel krijg je echt krassen van !! maar ik spuit hem af dan neem ik een emmer mee die vul in daar met water en sop en dan ga ik mijn auto goed met de spons wassen en als dat klaar is spuit ik hem weer af en dan spuit ik der was wax op en dan met de zeem af nemen nou dan glimt hij wel hoooor !!!

Reinier Goorden

Wasstraat, spons, zeem................wat een enge woorden allemaal.

Vandaag nog maar wat microfibers van meguiars aangeschaft en de DC paint cleaner. Ben ik helemaal compleet voor het 5-stappenplan. !-!

Malt

Citaat van: The Nilles op 14 augustus 2006, 18:34:35
Goeie (goedkope tip) van een bandenzwarter!
Bij ons in Etten-Leur bij de Action (goedkoper dan LIDL en ALDI) hebben ze tegenwoordig, autowas, bandenzwart interieurspray enz enz. Gemiddelde prijs rond de 2 euro voor een fles.
Om een voorbeeldje te geven, tegenwoordig was ik mijn cabrio 1 keer per 2 weken gemiddeld. Om die twee weken hoef ik eigenlijk nog geen nieuwe bandenspray te gebruiken, zo goed werkt ie! Echt een aanrader om als je een action hebt in de buurt bandenzwart te kopen, is een spuitbus die je banden lekker vet maken, beetje op je velg spuiten en ook die blijft lekker brandschoon. Vuil van je remklauwen zie je in strepen eraf lopen omdat het geen contact maakt met je velg. Water erop en je velg is weer als nieuw. En zo'n bus kost dan 1,79euro (kan er 10 cent naastzitten). Glimmend aapje of schildpaddenspray is gewoon precies hetzelfde, alleen iets duurder. Dit was alleen een tip voor de mensen die niet te veel geld aan schoonheidsmiddeltjes willen uitgeven, absoluut niet bedoelt om glimmend aapje of schildpaddenspray onderuit te halen!

groetjes,

Op de fles van bandenzwart staat dat je het niet op je remsysteem mag spuiten. Ik heb vandaag ook maar zo'n fles gekocht en een fles velgenreiniger om te kijken of het werkt. Aangezien ik op de bouw werk komt hij vaak smerig thuis dus vaker wassen is een verplichting.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev