Advertenties


Vraagje over beNzine.

Gestart door Paul!, 11 februari 2016, 00:53:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

98 is leuk voor een dyno dag, nog goed voor die laatste paar pk's.  :P

als je veel kilometers rijd, dan is tanken een dure hobby.
En met 98 word het dus alleen nog maar duurder.  ;(

Zonder de ontsteking te veranderen heb je er dus niet veel aan, en kun je dus net zo goed op 95 blijven rijden.  !-!

Paul!

Vanavond de tank vol gegooid met 98, eens kijken of ik wat merk, zo niet dan gaan we gewoon weer op 95 terug..(1.34 of 1.39 als verschil in prijs)
Dat ontstekingstijdstip, hartstikke leuk, maar zo technisch ben ik niet, dus laat het lekker zo  8)7
Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

Christian de Vriend

als het te duur zou worden,ff bdp sensor vervangen,en ik kan weer op 95 rijden.

maar de 16v is geen daily,zou ik ook niet willen,hij is er puur voor hobby,en handig om 2 wagens te
hebben.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Mijn RS is wel een dagelijkse auto en tank altijd 98. Dat deed ik al voordat ik eind mei vorig jaar de auto heb laten chippen. De vorige eigenaar toen ik hem pad had 95 getankt, want fel was die toen niet. Na een paar tankbeurten 98 voelde het net wat fijner aan. Als ik 102 tank heb ik het gevoel dat ie net nog iets lekkerder loopt. Laatste tankbeur betaalde ik 1,319 per liter voor 98 bij onze oosterburen. Af en toe komt er dus 102 in. Wat ook helpt is af en toe de motor goed warm rijden, wat meer door de toeren te trekken dan voor wat langere tijd wat harder te rijden (bij voorkeur in Duitsland) ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paul!

Komt goed uit, mijn broer en ik gaan vanavond naar Duitsland vanuit Utrecht, om alleen even bij de griek te gaan eten  8)7
Dus een ommetje rijden kan dan wel  ;)
Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev