Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RENAULTJE

Citaat van: Tedo op 25 april 2016, 23:11:25
Vaak een massa- of vochtprobleem.
Bedankt Tedo voor je comment! Kan ik daar iets aan doen? This nu half een discomobiel hahaha! Overigens het is alleen als ik de knipperlicht naar links of naar rechts doet, dan gaat de linker of rechter remlicht mee knipperen, of is dat soms een teken dat er een lampie kapot is? Ik rij al bijna 2 jaar deze Renault heb heb er nog nooit geen problemen mee gehad. Mijn vader denkt dat de Releh (Spreek ik dat goed uit?) kapot is van de knipperlicht, ik snap er niks van haha!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

Maak alle contactjes in de achterlichten ff schoon. (Met een schuurpapiertje ofzo) en kijk of de stekker zelf nog een beetje schoon is.  ;) grote kans dat het dan opgelost is.

Heatzone (Mark)

Had mijn cabrio toen de tijd ook, wat Mark zegt inderdaad! Bij mij zat het toen in de stekker, slecht contact en pinnetjes waren iets verbogen.

Christian de Vriend

heb dit ooit eens opgelost door inderdaad schhoonmaken
maar ook door voorzichtig met een dun schroeven draaiertje
de contactpuntjes bij te buigen van de stekker.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Vanmorgen motorolie en oliefilter vervangen voor de RS. Ik dacht dat de filter ergens anders te vinden was, maar deze zat gewoon aan de voorkant. Het was daar een beetje priegelen om ze te wisselen, maar het is gelukt. Ben blij dat ik handschoentjes aan had want anders had ik mijn handen zeker ergens aan open gehaald
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Danny

Hoi allemaal

Ik ben Danny en sinds zaterdag in het bezit van een Renault Megane Scenic type 2. Nou ben ik in Hoofddorp opzoek naar een Renault dealer en vraag me af of hier iemand ervaring heeft met Renault Nieuwendijk in Hoofddorp..Bedankt alvast

Gr Danny --

RENAULTJE

Citaat van: mark op 25 april 2016, 23:31:11
Maak alle contactjes in de achterlichten ff schoon. (Met een schuurpapiertje ofzo) en kijk of de stekker zelf nog een beetje schoon is.  ;) grote kans dat het dan opgelost is.
Citaat van: Christian de Vriend op 26 april 2016, 19:01:16
heb dit ooit eens opgelost door inderdaad schhoonmaken
maar ook door voorzichtig met een dun schroeven draaiertje
de contactpuntjes bij te buigen van de stekker.
Citaat van: Heatzone (Mark) op 26 april 2016, 09:33:23
Had mijn cabrio toen de tijd ook, wat Mark zegt inderdaad! Bij mij zat het toen in de stekker, slecht contact en pinnetjes waren iets verbogen.
Citaat van: Tedo op 25 april 2016, 23:11:25
Vaak een massa- of vochtprobleem.
Het probleem is inmiddels alweer verholpen, het bleek de massa te zijn van beide achterlampUnits, op beide zijn er nieuwe massadraadjes op gekomen en nu werkt alles wel weer naar behoren! En ja ik heb zeker van een garage gehoord, heb hem daar ook laten repareren want het koste toch geen drol, in de brand uit de brand gebeuren! (:
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Benjamin Renon

Morgen eerst nog een paar uurtjes werken om achterstanden in te halen en daarna even kijken, proefrijden en misschien zaken doen voor een nieuwe motor. Heb mijn oog laten vallen op een MT-07. Lees en hoor er veel goede verhalen over en wil het zelf eens ervaren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Willem

Dat is opzich wel een leuke motor, maar waarom dan niet iets van een Triumph Street Triple?

Benjamin Renon

Ik vind de styling van de Street Triple niet helemaal mijn ding. Vandaag gereden en toch blij verrast. Natuurlijk wel even wennen aan de koppeling en remmen en natuurlijk twee minder cilinders dan ik gewend ben. Geen zaken gedaan, want het was vrijblijvend. Ik verwacht wel nog een telefoontje van hoe het bevallen was. Een andere motorrijder op een R1 was iets minder fortuinlijk toen hij werd staande gehouden vanwege een iets hogere snelheid dan toegestaan. :P :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Vandaag m'n eerste meeting van het jaar: de pinkstermeeting in ulft.



Ook de megane van powerboy en de peugeot van luc nog gespot.
Had best veel bekijks met m'n megane, ook bij de vagsjonnies.
Maar vooral van de wat oudere mensen kreeg ik complimenten haha.  :D

Tedo

Ik kwam onderweg terug vanuit Dieren een hoop "getunede" auto's tegen, waaronder een zwarte Corsa GSI met felrode velgen. Wij gingen onderweg eten bij de Mac. Een uur later kwam ik de Corsa vlak voor Zoetermeer weer tegen; achterop een ANWB sleepwagen.  :neen:

Yorick

Oeps...

Je plaatje is mooi, Mark. Hij staat er echt goed bij. Nog benieuwderder naar je bumpers..

juul

Sinds dinsdag de auto in bezit en helemaal happy.
Auto rijdt heerlijk en hebben hem van het weekend maar even aan het werk gezet.



Tuurlijk zijn er nog een paar kleine dingetjes die ik gedaan wil hebben.
Zo zijn alle kleine kapjes po de deurgrepen kapot(lak).
de naafkapjes missen wat lak en wil er graag nog een radio met handsfree bluetooth en een extra aansluiting voor de kids in middenconsole.


mark

Thanks

@Tedo tja ook duitse auto's gaan wel eens kapot.  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev