Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Verlaagd lijkt 'ie me niet, en de velgmaat is 18 of 19 inch. Ook lijken de wielen wat naar buiten te staan, dus zou je zeggen dat er spacers gebruikt zijn (of velgen met een afwijkende ET).

dennis1985

thanks...

wel jammer, vond het wel mooi eigenlijk maar dat wordt me te gek.

dag CC....
halloTCe!!!

RENAULTJE

Het lijkt er inderdaad op dat die auto wat verlaagd is....De voorbumper zit in ieder geval wel laag zo te zien! Best wel een mooie auto zo als je het mij vraagt! Alleen of die ook daadwerkelijk is verlaagd durf ik je niet te zeggen!

Anyways.....Jullie hadden nog een video te goed van me! Deze video had ik in de lente van 2015 opgenomen om te kijken hoe m'n einddemper klonk, in het echt klinkt hij nog veel mooier dan op deze video....Maar ach, ik zeg Gas der op lammert!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Guus

Heel fijn. ..
Nog geen week een nieuwe auto, en iemand is hard tegen mn rechter buitenspiegel aangereden.
Resultaat: een gat in de spiegelkap.
Gelukkig werkt verder alles wel nog en is er geen verdere schade.
Nu dus maar op zoek naar een andere kap in de kleur TE266....

Yorick

Mooi kleaute.  :neen:
Maar is vast wel op te zoeken Guus!

Rogier

ik zie door de bomen het bos niet meer, wat een verschillende soorten olie heb je op de markt zeg pffff.

zijn jullie een beetje bekend met dit type motor olie?
https://www.deolieconcurrent.nl/products/ELF-Evolution-900-SXR-5W40-5-liter.html

Ik weet van een sticker op me achter ruit dat Renault graag Elf olie gebruikt (gebruikte)

Welke motor olie gebruiken jullie voor de auto?

Tedo

Mijn garage zweert bij Elf competition 5W40.  Y

Felix

Vorig jaar heb ik er ELF Evolution SXR 5W-30 in gegoten. Ook van deolieconcurrent.nl. De motor loopt tot op heden prima ;)

Rogier

Dan bestel ik deze jerrycan gewoon.
gelijk maar even opzoek naar een olie filter, dan kan de motor er weer even tegen aan.

nog een vraagje, kan je makkelijk bij de D-riem komen om te kijken hoe hij er aan toe is? ik heb namelijk geen historie van de d-riem in me onderhouds boekjes staan.
toen ik de auto kocht vroeg ik er naar, toen was het meer natte vinger werk toen hij een leeftijd opgaf. Meestel worden ze vervangen bij de 120K ik zit nu op de 164K. Dan zou je zeggen dat de D-riem nog goed is.

Tedo

120 duizend of 5 jaar. Jouw auto is van 2004, dus de riem zou in principe in 2009 en 2014 vervangen moeten zijn.
Tenzij hij al eerder aan het aantal km's zat (wat ik niet denk).

Rogier

Ik heb de auto gekocht in feb 2014 met de km stand van 135k hopelijk heeft de vorige eigenaar de onderhoud gedaan, ga er niet vanuit dat een tussen handelaar dit doet om de auto te verkopen.

Felix

Als je de motor van onderen ondersteund, dan kan je de bovenste motorsteun en 'deksel' van de distributie los maken. Dan kan je een blik werpen op de riem ;)

Rogier

Felix bedankt voor je input !-!

Tedo

Nooit twijfelen bij een d-riem. Die maakt op deze leeftijd het verschil tussen een auto en geen auto.  Y

mark

Idd. Ik was er bij die van mij ook net optijd bij.  ;)
Had een lekkende waterpomp.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev