Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

RENAULTJE

Citaat van: mark op 19 februari 2016, 22:28:45
deze auto word altijd om de dag gewassen, het is alleen een beetje jammer dat ik met 3 km rijden al weer moet wassen.
En straks met de echte bbsjes er onder word het zowiezo elke dag ff goed afspuiten.  :P
Dan ben je er maar druk mee haha, ik was hem om de 1 á 2 weken, zodra de auto klaar is kan ik hem ook vaker weer wassen want dan is de auto deels ICE WIT, maar je auto ziet er sowieso wel strak uit hoor! Kwam bij de meeting in Hardenberg afgelopen jaar ook wel een strakke geluidje uit! Kan ik nog wel aan tippen haha!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

thanks.  :) Helaas heeft dat mooie geluid ook een wok melding en een dikke boete opgelevert.  >:( (die ik nog moet krijgen)
Dus komt nu nog een freeflow demper bij tussen, en word nu vanaf de kat van rvs gemaakt.  :P

Morgen nog ff wat rvs bochtjes ophalen, en dan kan ik over een paar weken het spul in elkaar lassen.  !-!

Felix


Daan

Renault Megane Estate 130 Tce Bose

RENAULTJE

#79
Persoonlijk niet echt mijn ding, ik hou het meer van coupé's dan van dat andere modellen auto's!  !-!

Even iets anders: Deel van m'n nieuwe boddykit is al besteld, alleen over de betreffende achterbumper zitten wij over te twijfelen vanwege m'n uitlaat, wij hopen echter dat de uitlaat wel in de achterbumper past, want m'n uitlaat is nogal DIK!
Wat zouden wij het beste kunnen doen? Er een stukje uit boren van de achterbumper waar de uitlaat hoort te zitten? Of dikwijs gewoon een andere uitlaat bij bestellen die er wel in past?

Dit is de betreffende achterbumper die wij ook willen bestellen/inkopen:


Dit is m'n uitlaat/einddemper:




Wie heeft er hier enigzins ervaring mee en zou mij kunnen vertellen wat het beste is? Echter volgens de leverancier zou de uitlaat wel in de achterbumper moeten passen....
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Yorick

Even tussendoor: Powerboy, niet elk bericht boven je citeren. We begrijpen waar je het over hebt, daar is geen citaat voor nodig.

jarno27

Eerst kijken of het past dan aanpassen  uitlaat of bumper als niet past
Mooie bak die megane estate   :9~ nu alleen de loterij nog winnen  :q


Tedo

Mooi die IV Estate. Misschien rond 2021 wel bij mij voor de deur. Of een Talisman estate mocht de Megane te klein geworden zijn tegen die tijd.

Rogier

De estate staat ook nog op mijn verlanglijstje !-! hopelijk kan er ook ooit 1 komen.

Wat betreft de uitlaat vraag, ik zou de uitlaat die je nu hebt verwijderen (hoort op een honda niet op een renault :P)
ik zou er een mooie links rechts uitlaat van maken met een suptiele uitlaat, is voor het eindresultaat toch net iets mooier (maar dat is mijn mening)

Het zou moeten passen aangezien de ruimte bij de demper wel groot is in de bumper die je wilt bestellen. volgens mij heeft Marcel (fubar) ook zo'n achterbumper op zijn cabrio. En volgens mij had Dirk hem ook op zijn oranje coupé.

mark

achja wat zal ik zeggen, die tijd met een japstyle demper heb ik ook gehad.  :D :D :D

RENAULTJE

Citaat van: Rogier op 22 februari 2016, 15:59:57
De estate staat ook nog op mijn verlanglijstje !-! hopelijk kan er ook ooit 1 komen.

Wat betreft de uitlaat vraag, ik zou de uitlaat die je nu hebt verwijderen (hoort op een honda niet op een renault :P)
ik zou er een mooie links rechts uitlaat van maken met een suptiele uitlaat, is voor het eindresultaat toch net iets mooier (maar dat is mijn mening)

Het zou moeten passen aangezien de ruimte bij de demper wel groot is in de bumper die je wilt bestellen. volgens mij heeft Marcel (fubar) ook zo'n achterbumper op zijn cabrio. En volgens mij had Dirk hem ook op zijn oranje coupé.
Thanks voor je reactie Rogier! Volgens m'n leverancier (Hottuning.nl in het geval) moet het wel passen qwa uitlaat in de nieuwe achterbumper. Deze uitlaat is een universele type en past kennelijk op elke auto bijna haha, mocht het toch zo zijn dat er een nieuwe op moet als het echt niet kan, dan wil ik eentje waar twee pijpen aan zitten (Jeweetwel! :P )
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Yorick

Als je je auto in zoverre al naar je eigen smaak, pak de uitlaten er dan ook bij. Je bent er nu al mee bezig, doe het dan goed. Dan staat je bumpert ook een stuk mooier.

jarno27

Hoppa vandaag me oude velgen  terug gekocht als Winterset
Zodat ik deze winter me 17 inch set op kan knappen.

Kosten voor de velgen:

1 bak boeren kool met Unox rookworst !-!
ik zeg deal  van de week  o-)

dennis1985

kan iemand mij vertellen of dat deze auto verlaagd is? zijn er misschien spacers gebruikt? wat zou het voor velgen maat zijn?



gaat dan om de voorwielen  8)7
dag CC....
halloTCe!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev