Advertenties

Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

RENAULTJE

Citaat van: mark op 16 mei 2016, 20:51:40
Vandaag m'n eerste meeting van het jaar: de pinkstermeeting in ulft.

Ook de megane van powerboy en de peugeot van luc nog gespot.
Had best veel bekijks met m'n megane, ook bij de vagsjonnies.
Maar vooral van de wat oudere mensen kreeg ik complimenten haha.  :D
Hé ik stond er ook met mijn Renaultje in Basicstyle, alleen jammer dat ik jou zelf niet had gezien, anders hadden wij wel een praatje gemaakt haha!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Karin

Ik heb de topic's van mijn auto en de roadbox gesloten. Hij is weg.

Yorick

Oké Karin! Hoe lang heb je je cabrio gehad?
Heb je al iets anders gevonden?

Karin

Ik heb hem vijf jaar gehad. Ik heb nu een "koekblikje" zoals ik altijd zeg over dit soort autotjes haha. Een Daihatsu Curore. Als ik meer keuze had dan had ik hier echt niet voor gegaan, maar ja niet zo heel veel geld en ik rijd ook geen grote afstanden meer, dus is dit lekker goedkoop en handzaam.

mark

De megane's waren goed vertegenwoordigd op de clubfrance meeting gisteren.  :P  !-!

Yorick

Nice picture! Ik zie nog wel een paar Még's die een schroefset kunnen gebruiken  :q

Willem

Jouw 4x4 kon er zo tussen Yorick  8)7

Yorick

Ik heb mn keuze daarin gemaakt, dat is iets anders  ;)

Willem

Christian de Vriend

misschien dat sommige leden het ff niet kunnen betalen,of er vrede mee hebben,beetje cru om
dat zo neer te zetten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

jarno27

onder de mijne zit er al 1  :q

Yorick

Meer wat gezever in het rond Christian, Willem zeurt er altijd wat over en het is altijd het eerste wat gezegd wordt tijdens dat soort foto's..  :q

Maar, ik heb nog een schroefset in de schuur liggen dus voor wie wil  :D Y

Christian de Vriend

waarom gaat die er bij jouw niet onder?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Omdat ik het drempels rijden en dat soort zaken wel vervelend vind en ik t eerst zo wou laten.

Als ik de schroefset wel houd doe ik t miss nog wel in 1x met de achterkant als Willem dat wil doen.

Willem

Ik ben altijd wel in om een achterkant te verlagen  o-) Denk dat ik wel binnenkort daarvoor een goed gereedschap ga draaien. Dat is een stuk makkelijker dan het gekloot met een busje met plaatjes.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev