Advertenties


Klets maar raak DEEL 220

Gestart door Bobo1.6, 23 januari 2016, 15:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

RENAULTJE

Afspraak gemaakt voor m'n Distributieriem, hij wordt half april vervangen voor nog geen 600,- Euro...Alles Al-In!
Dit is dus de Distributieriem, Waterpomp, Spanners & Lagers, inclusief manuren en de nodige BTW kosten, en mijn eigen garage maar zeggen dat ik bij hun hiervoor 1000,- Euro zou moeten gaan betalen, nou mooi niet! Mij pak je niet snel hiermee hoor haha! Gewoon voor nog geen 600,- Euro alles laten vervangen en vernieuwen bij een andere goeie garagebedrijf.  _o_
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Benjamin Renon

Dat is dan een meevallertje van een paar honderd euro.

Gaan er morgen nog mensen naar de Ring? Deze morgen weer opoen als het goed is. Zag op video's die vandaag gemaakt zijn tijdens de VLN testen dat er her en der nog een beetje sneeuw ligt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Ik krijg de vraag of de fan van mijn Mégane 1.6e ook op een Renault 19 1.8 8v past?

Rogier

Dat is een goeie vraag Yorick.

Christian de Vriend

alles past,als je het maar aanpast.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

 :q Ik denk dat de geïnteresseerde het zonder aanpassen wil gebruiken Chris  8)7

Christian de Vriend

dan is mn vermoeden dat het niet plug-and-play is,maar eerder plug-and-pray.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Yorick

Het Verkeershandhavingsteam IJsselland gaat in samenwerking met Team Vechtdal de komende tijd verscherpt verkeerstoezicht houden op de belangrijkste ongevalswegen, zijnde de N377, N340, N36 en op de zogenaamde klachtlocaties. Een van de (nieuwe) klachtlocaties is het "traject" Het Rak, Hoofdvaart en de Moerheimstraat te Dedemsvaart.
Over deze wegen kwamen klachten qua snelheid binnen bij de wijkagent van Dedemsvaart. Uit onderzoek bleek dat hier ook daadwerkelijk veelvuldig de maximumsnelheid werd overschreden.
Naast snelheidscontroles zal er gericht verkeerstoezicht gehouden worden op met name alcohol in het verkeer, gebruik autogordel, negeren rood licht, fietsverlichting en afleiding in het verkeer (o.a. vasthouden telefoon). Ook de "verkeersveelplegers" krijgen onze aandacht. Het gaat hierbij om personen waarvan bekend is (o.a. middels klachten) dat zij  kennelijk stelselmatig verkeersovertredingen plegen.
Naast de opvallende politievoertuigen, laserguns, radaraparatuur en een ANPR-auto, zullen wij ook gebruik maken van onopvallende voertuigen waaronder een videoauto en een videomotor.

mark

Het was vandaag lekker weer, dus de bmx weer uit de schuur getrokken.  :P  !-!
Binnenkort krijg ik de nieuwe bmx binnen.  !-!


Tedo

Leuke BMX! Was het ook goed weer voor.

Wij hebben een rondje NL gedaan en diverse GT's bekeken (Clio's en Megane's).
In Groningen zouden we twee Megane II GT's bekijken. Helaas was een van beide van de week al verkocht. En dat terwijl ik al weken met de verkoper in onderhandeling was en hij iedere keer dat ik de lange rit kon maken afzegde omdat hij de papieren nog niet binnen had (zat nog een financiering op de auto, en dan houdt de bank ze). Maandag had hij ze wel en met hem afgesproken dat ik vandaag langs zou komen, en dan gelijk een van de laatste II GT's in Veendam bekijken. Verkoopt hij hem gewoon doodleuk dinsdag al aan iemand anders.  >:(

Maar die in Veendam wel gezien. Mooie auto, maar er bleek helaas wel in gerookt te zijn (had van tevoren geïnformeerd en zou niet het geval zijn). Als niet-roker is een ex-rokersauto echt geen pretje. Een keer gedaan, maar nooit meer.
Hij is vrij hoog geprijsd, maar als je goed kan onderhandelen kan er nog best een hoop vanaf. Moet je alleen wel roken ;)

Helaas dus geen Megane II GT, maar misschien wel een Clio III GT. Wordt vervolgd.

mark

Succes  !-!

Idd nooit prettig om in een rokershol rond te rijden.  ;)

Alessio

Sinds vorige week vrijdag trotse eigenaar van een Megane RS(2de Redbull versie) van 2014. Foto's volgen nog  !-!

Nu heeft de kerel van wie ik hem kocht me verteld dat hij Super 98(V-power,Premium) tankte. Ben ik gewoon mee blijven verder doen.
Maar mag er nu bijvoorbeeld Euro 95(Gewone) mee getankt worden of niet? Weet iemand dat soms hier? Of misschien de reden waarom er 98 in moet?
Volgende week gaat hij binnen voor onderhoud en ga ik het toch even navragen maar misschien dat jullie al wat wisten  :)

Tedo

Gefeliciteerd! Velen hier zullen jaloers zijn.  Y


Voor het blok wat er in zit is het beter goede benzine te tanken. Hij zal best rijden op 95, maar 98 is aan te bevelen.

Benjamin Renon

Gefeliciteerd met je aankoop. Je kunt 95 tanken, maar dan regelt de ECU het vermogen terug. Weet je of deze al gechipt is? Dan zou ik zeker 98 tanken.
Prijzen voor 98 zijn in Belgie stukken beter dan in Nederland. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev