Advertenties


Dashboard verlichting vervangen

Gestart door Toolman, 6 januari 2016, 14:07:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Toolman

Hallo,

Eind december hebben we een Megane gekocht uit 2004. Toen ik van de week in het donker reed, bleek dat de toerenteller, brandstofmeter en temperatuurmeter geen verlichting hadden.
Ik neem aan dat de lampjes daarachter defect zijn. Zijn deze eenvoudig te vervangen of moet ik daarvoor naar de garage?
Ik heb heel internet al afgezocht maar kan nergens vinden hoe je het zou moeten doen.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Sander

A110

Nee daar zitten geen lampje's in maar ledje's. Het is een bekend euvel dat deze kapot gaan. Er zijn bedrijven die ze kunnen repareren zoals AC-Tronics maar dit moet wel via een garage gebeuren.
http://www.actronics.eu/shop/renault-megane-ii-2002-2008-instrumentenpaneel
Heb even voor je gekeken, ik heb een inlogcode en het kost €175,- incl btw excl montage en verzendkosten.

Staat je dimmer toevallig niet uit of probeer eens aan het wieltje te draaien misschien een slecht contactje dit zou ook nog kunnen.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Toolman

Hoi Jeroen,

Dat meen je niet. Dus niet even een lampje verwisselen.
Dan kan ik nog beter andere klokken kopen via marktplaats, is volgens mij goedkoper.

In ieder geval bedankt voor je info!

Gr,
Sander

mark

Dan zit je wel met je km stand.  ;) of je moet daarna nog naar een "klokken dokter" om de km stand aan te passen. Maar dat zal ook wel wat kosten.

Yorick

Ik weet niet hoe handig je bent, maar je kan het ook zelf. Jeroen heeft een how to gemaakt. Is wel een flinke klus.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev