Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics DEEL 54

Gestart door Tedo, 22 november 2015, 15:31:16

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

Hey Mark,bekend spul  ;) zie ik daar ook vband koppelingen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Jazekers.  :P  !-!

Dat gekke ding bij de kat, word vervangen voor een v-band. Die zakt de hele tijd omlaag als je over een drempel schraapt, kunnen we niet hebben natuurlijk.  :D
En bij de achterdemper komt nog een v-band, zodat ik makkelijk de uitlaat er weer onderweg kan pakken.
En dan kan ik het geheel ook wat makkelijker lassen.  !-!

Het hitte schild gebeuren gaat op de plek van de midden demper weg, hievoor heb ik dat isolatie matje er bij besteld.
Zo kan de uitlaat wat verder van de grond af, zodat ik fatsoenlijk drempels kan pakken.  !-!

Christian de Vriend

heee wacht ff,wat ga je gebruiken als isolatiemat? hitteschild zit bij mij ook gigantisch in de weg
namelijk,gok zomaar dat uitlaat zijde een soort zilverfolie bevat.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

mark

Dat spul wat ook op de foto staat.  ;)
Zit een plaklaag op de achterkant.  !-!

Ik had van te voren al ff opgemeten, en zag dat er nog wel wat ruimte achter het hitteschild zat.  ;)

En ik zag dat ze ook van die isolatie matjes verkochten, dus daar ook maar een velletje van mee laten komen.  !-!

Christian de Vriend

dus hitte schild weg,en dit spul er voor in de plek.

enige wat bij mij in de weg zit op dit moment,is de handremkabel.

Tedo

@Stefan: herkenbare "halo" achter je auto. Ziet er bij mij net zo uit.

@Mark; jammer dat het niet helemaal goed ging; geen schade?

mark

Ik denk het net goed is gegaan, misschien dat de vertanding van aandrijfas iets is beschadigd. Ik zal het morgen avond is ff goed bekijken.  ;) heb nu het leen autootje van de zaak mee.

Tedo

Hoop dat het meevalt.

@Stefan; die Interlagos velgen zijn strak inderdaad. Mijn zwager heeft ze in het zwart onder een witte (lease) Laguna.

Stefan

Ik heb ze nog niet.
Zit nog in de twijfel fase. ... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Netjes Daan! Maar wat je zegt; nu vallen die zwarte zijlijsten weer enorm op.
Sensoren zouden gewoon gespoten moeten kunnen worden, maar misschien kan je wat met witte folie?

Yorick

Ik vindt het ook erg mooi geworden Daan! Strak zo hoor. Die sierlijsten irriteren nu al haha  :q
Sensoren dan meenemen? En de voorkant op het gaas na?  Y

Daan

Die irriteren inderdaad nu al  8)7. Hopelijk dat het kostenplaatje daarvan meevalt. Ze zullen hoe dan ook nog gespoten gaan worden. De vraag is alleen binnen welk termijn.. Wit folie, nog niet aan gedacht. Zal eens wat gaan Googlen
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Stefan

Jammer van die sensoren inderdaad ja 8)7
Niet echt een snuggere spuiter geweest? l-
Uiteraard kunnen ze gewoon meegespoten worden. Dat zijn ze bij mij ook
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

word steeds een stukje mooier Daan.  !-!

Mijn monstertje rijdt ook weer.  !-! !-! !-! (dit keer met de wielvlucht op de normale waarde)
Moet alleen de versnellingspook nog wat beter afstellen.
En nog een keer de versnellingsbak olie verversen, zodat die goed is door gespoeld.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev