Advertenties

Schade aan achterbumper!

Gestart door RikRace, 12 juli 2005, 22:31:24

Vorige topic - Volgende topic

RikRace

Ga ik vanavond m'n auto wassen, constateer ik schade aan m'n achterbumper. Er is waarschijnlijk iemand tegen aan gereden en heeft natuurlijk "niets gemerkt" :-\. Conclusie: geen briefje dus.

Hier het resultaat:

Ik vind het trouwens rare plekken, net alsof er twee keer met een trekhaak in is gereden. Ik zal morgen in ieder geval eens kijken wie er in mijn buurt parkeert op m'n werk.

Het is ingedeukt en niet gescheurd, maar uitdeuken is niet mogelijk met kunsstof :'(. Is het verstandig de verzekering te raadplegen, of hebben jullie eventueel een andere oplossing of een ander idee ????

Groeten,

Rik
-RENAULT-SPORT-

MB82

dat ziet er niet lekker uit. Misschien iemand met een bullbar geweest. Ik weet niet hoe het met de verzekering zit er is nu geen tegenpartij. Maar om er nu zelf voor op te draaien? Hiervoor ben je toch verzekerd?

Timo Zuiderduin

en dat is nummer 2 vandaag!!

ik denk aan een trekhaak en iemand die met een auto aan het rijden was waarvan hij geen idee heeft hoe lang ie is!!
of dat ie gewoon schijt heeft gehad omdat ie wist dat het bij hem alleen maar zijn trekhaak zou zijn die hij/zij raakte.

blijft schofterig gedrag dit!!!

coupe-monte-carlo

rare deukies? ???
trekhaak met fietsendrager ofzo?

RikRace

Citaat van: matthijs op 12 juli 2005, 22:53:48
rare deukies? ???
trekhaak met fietsendrager ofzo?

Zeg het maar, misschien zelfs twee keer met een trekhaak.

Effe weer vooruit en dan opnieuw in m'n bumper........%#$^$# >:(
-RENAULT-SPORT-

coupe-monte-carlo

ik zou toch even de verzekering gaan vragen.
schade lijkt weinig, maar  mocht de verzekering uitkeren, keren ze waarschijnlijk een nieuwe bumper en spuiten e.d uit, dus dat kan als snel oplopen tot 500 euro.
weet niet of je all risk bent verzekerd, en eigen risico hebt. en hoe het met je no claim gaat. maargoed, misschien het waarborgfonds?
sterkte ermee i.i.g

Qweras

Echt erg man al die lui die gewoon wegrijden na een ongeluk, allemaal nogal gehecht aan hun no-claim denk...
Blijft zeer sneu natuurlijk voor de onschuldige coupe rijder die dit weer moet constateren bij zijn auto..

coupe-monte-carlo

Citaat van: Danny op 12 juli 2005, 23:17:05
Echt erg man al die lui die gewoon wegrijden na een ongeluk, allemaal nogal gehecht aan hun no-claim denk...

zouden ze eigenlijk moeten afschaffen, want daardoor krijg je dit soort dingen vaker denk ik, en kan me er zelfs wel wat bij voorstellen ook.

Stefan

idd,
ook/ juist zulke kleine beschadigingen veroorzaken voor de eigenaar een hoop ellende.
veel mensen geven ook geen ruk om hun auto en een deukje meer of minder maakt ze niet
"het is maar een auto" is een gehate uitdrukking voor mij.
voor mij is het iets duurs waar je hard voor werkt/gwerkt hebt(ik iig wel ;)) en dus zuinig op bent.........
helaas geldt dat niet voor iedereen :-\
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Helemaal mee eens Stefan :-\

mickeynox

Dit is echt klote. Maar ik denk dat je niet veel aan je verzekering heb. M'n broer heeft dat ook eens geprobeerd en dan moet je aan kunnen tonen dat hij schadevrij is toen je hem weg heb gezed (best moeilijk). En als ze wel iets uitkeren, gaat er eerst nog je eigen risico af. Dus dan kost het je altyd geld. Maar het valt altyd te proberen.

Tis echt een rotstreek om door te rijden na zoiets zonder een briefje. Tis gewoon vandalisme. ?>:(

mickeynox

Citaat van: Remko de W. op 13 juli 2005, 18:33:08
Citaat van: mickeynox op 13 juli 2005, 00:23:13
En als ze wel iets uitkeren, gaat er eerst nog je eigen risico af. Dus dan kost het je altyd geld. Maar het valt altyd te proberen.

dan wil ik de schade wel taxeren en repareren,
zorg er dan wel voor dat het je geen eigen risico kost... ;)

D at kan ook natuurlijk ;)

Timo Zuiderduin

ff paar dingetjes over waarborgfonds!!

zorg dat je een getuige hebt die kan bevestigen dat ie heel was toen je hem parkeerde. (liefst meerdere)
en je moet een getuige hebben die kan bevestigen dat hij beschadigd was op het moment dat je terugkwam.

Ook moet je een officieel politierapport hebben waarin geconstateerd is dat de schade door een motorvoertuig aangebracht is (anders krijg je ook niks).
politierapport moet (bij mijn weten) opgemaakt worden bij het bureau waar het gebied onder valt waar je auto stond op het moment dat er schade is aangebracht.

nog een klein detail,..... er zit een eigen risico aan bij het waarborgfonds en dit is als ik me goed herinner 150 euro.
uiteindelijk loont het dus niet eens de moeite omdat je voor een euro'tje of 50 al een onbeschadigde 2e hands bumper kan vinden via marktplaats.

en om je no-claim (als je die al hebt opgebouwd) hieraan te verspillen is zonde naar mijn  mening.

Reinier Goorden

Sebas heeft er nog een liggen. lidnr. 293  :D

Wendy

Als je het waarborgfonds laat uitkeren heeft dat geen invloed op je no-claim

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev