Advertenties


Demonteren inlaatspruitstuk IDE

Gestart door JasperBreda, 13 november 2015, 16:30:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JasperBreda

Ik wil graag het inlaatspruitstuk van mijn IDE reinigen, mede omdat het tuitje van de map sensor is afgebroken en in het spruitstuk is gevallen, en ook om te zorgen dat de IDE weer helemaal schoon is. En om dat helemaal correct te doen wil ik deze het liefst demonteren. Hoe kan ik dit het beste doen? Heeft er iemand misschien een handleiding of voorbeeld paraat? Zou mij enorm helpen.

groeten,
Jasper

mark29

vorig jaar voor het laatst gedaan. was niet moeilijk.
goed kijken, wat bouten loshalen en je hebt hem in je handen.

JasperBreda


mark29

Nee minder hoor, maar als je nooit zoiets gedaan hebt, ben je misschien wel een uur bezig, aangezien je hier de vraag al stelt.
Onderaan bij de injectoren wat bouten die los moeten, achterop dacht ik 2 bouten, bij de egr boel los, gasklep eraf en je bent een heel eind.

JasperBreda

Ok! Gelukt! Alleen alles weer in elkaar, draait ie stationair 3000 toeren... Idee iemand?

mark29

valse lucht. alle pakkingen terug?
is al ff geleden voor mij allemaal.

JasperBreda

Nokjes van de pijp waarmee de resonator vast zit aan het spruitstuk afgebroken... Nu tijdelijk vastgezet met kit. Van de week even nieuw pijpje halen bij de dealer..

JasperBreda

Nou, dit is raar. Ik kom bij de dealer om buisje te bestellen, en leg het verhaal uit. Zegt de mevrouw aan de balie "misschien kun je beter die kit gewoon laten zitten, die pootjes breken zo snel af, en met die kit is het beter luchtdicht". Dus we houden het maar gewoon zo.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev