Advertenties

moet ik mijn auto verlagen met 16''of177'' velgen???????

Gestart door wouwou, 12 juli 2005, 19:40:16

Vorige topic - Volgende topic

Timo Zuiderduin

ik heb vorige week een aantal prijzen aangevraagd bij hoogendoornwheels.

Audi A-8 (imitatie) met een Federal SS-595 205/40/17 compleet voor ? 799,- ze hebben er alleen maar VW Audi logo`s voor !!
BSA 304, 322 of de Lance zilver met een Fulda Extremo 205/40/17 compleet voor ? 699,-

Dit zijn naar mijn idee zeer mooie velgen voor een aardig goede prijs!!

coupe-monte-carlo

Citaat van: bas1984 op 13 juli 2005, 19:22:47
Citaat van: Stefan op 13 juli 2005, 18:33:00
da's gewoon een gemiddeld merk, niks mis mee.
ik denk dat het zonder banden is.
omdat je de combinatie maakt van velgen + banden zijn de banden relatief goedkoop.
Stel, je gaat 1000 Euri betalen voor die 4 velegn + banden = dus 350 Euri voor de banden
350 gedeeld door 4 = 87,50
als je los 17" banden gaat kopen, doe je dat waarschijnlijk niet voor dat geld ;) :D
(of het moet een een of ander c merk zijn ofzo)
zeg een 700 euro is wel een redelijke prijs voor een paar velgen.....
en voor een 17 inch band ben je pak weg ook een 120 euro kwijt mits je ff op deze site kijkt!!!
www.autobandenmarkt.nl erg voordelig ;-)
tja, dan moet je ze zelf gaan monteren, een garage neemt niet graag banden van een ander aan om te gaan monteren. dus betaal je al snel 20 euro per band incl balanceren e.d

Timo Zuiderduin

20 euro????
bij mijn oude werk leggen ze ze er voor heel wat minder omheen inclusief balanceren.
volgens mij deden ze het daar in de tijd dat ik er nog werkte voor 5 gulden per wiel.
en voor mij natuurlijk gratis ;D

maar dit was bij een fietsenwinkel/tankstation waar ze toevallig die apparatuur hebben staan!
werd ook meestal alleen voor vrienden en bekenden gedaan.

Stefan

5 gulden zal het niet zijn..
nou, je zegt het zelf al eigenlijk....... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Stefan op 13 juli 2005, 22:45:36
5 gulden zal het niet zijn..
nou, je zegt het zelf al eigenlijk....... ;)
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 13 juli 2005, 22:35:21
volgens mij deden ze het daar in de tijd dat ik er nog werkte voor 5 gulden per wiel.
en voor mij natuurlijk gratis ;D

maar dit was bij een fietsenwinkel/tankstation waar ze toevallig die apparatuur hebben staan!
werd ook meestal alleen voor vrienden en bekenden gedaan.
;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

heb wel een gehoord dat de meeste het doen vooor een 40 euro....
ben je nog altijd goedkoper uit ;-)

@ Timo Z.(Meg-Cabrio)

dat zijn zeker mooie prijsjes!!!

Reinier Goorden

Heb ook wielen van hoogendoorn. De federals is voor mij tot nu toe wel een goede band.  :D

steven

Ik heb ook velgen van hoogendoorn wheels en het zijn de zillion nimbo 17".
De velgen + banden (federal) vind ik zelf niet duur voor het geen dat je krijgt.

Velgen en banden kosten mij ongeveer ? 650.-

MB82

Das echt goedkoop man. Je vraagt je bij sommige bedrijven echt wel af hoe dat kan zo goedkoop. Ik hoor wel goede dingen over federal. Ik had een offerte gekregen van een bekend bedrijf voor 17 inch BSA wielen (430euro) met TOYO proxes T-1R(618euro). Die wilden ze wel monteren en balanceren voor 1000 euro inc BTW. Dat vond ik ook niet verkeerd. Binnenkort ff afspraakje maken denk ik ;)

steven

Alleen balanceren kan die kerel bij hoogendoornwheels niet.
Toen op de terug weg trilde mijn stuur zo erg dat ik niet harder dan 100 kon rijden.

Diezelfde dag nog mijn auto laten balanceren en een hoge snelheids balancering+ uitlijnen laten uitvoeren bij de brabo.

Daarna was het TOP in orden alleen de rekening niet. ?115.-maarja.

Groeten steven

steven

Alleen balanceren kan de kerel bij hoogendoornwheels niet.

Op de terug weg trilde mijn stuur zo erug dat ik niet harder dan 100 kon rijden.

Daarna gelijk mijn banden laten balanceren en een hogesnelheids balancering +uitlijnen laten uitvoeren bij de brabo.

Daarna was het TOP in orde alleen de rekening niet ?115.- maarja

Groeten steven.

steven

LW

Citaat van: steven op 14 juli 2005, 00:47:42
Alleen balanceren kan de kerel bij hoogendoornwheels niet.

Op de terug weg trilde mijn stuur zo erug dat ik niet harder dan 100 kon rijden.

Daarna gelijk mijn banden laten balanceren en een hogesnelheids balancering +uitlijnen laten uitvoeren bij de brabo.

Daarna was het TOP in orde alleen de rekening niet ?115.- maarja

Groeten steven.

Hoi Steven,

Best wel ###lig om gelijk iemand zo af te vallen, waarom ben je dan niet gelijk terrug gegaan?????

Dit had je namelijk veel geld bespaard en mijn ervaring met www.hoogendoornwheels.nl is dat ze altijd hele goede service leveren en dat ze altijd heel eerlijk zijn. Maar dat zie je wel aan zijn prijzen (die zijn zo laag omdat hij er niet van hoeft te leven en dat het eigenlijk een uit de hand gelopen hobby is)

Ik daar meer geweest om velgen en banden op te halen en heb ze daar zien balanceren.
Met de machine die ze daar hebben kan je namelijk nooit? verkeer een wiel balanceren, omdat deze digitaal is met een computer en hij zet ze altijd op 0 gram.?

Groeten LW

Reinier Goorden

Nou ik moet steven toch wel een beetje gelijk geven!
En jou eigenlijk ook LW, we hadden ook terug kunnen gaan! :-\

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev