Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

grappig,is er een 2.0 16v epidemie aan de gang? :q _o_
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Eerst zweert iedereen bij een 1.6e, totdat ze erachter komen dat er toch echt nog wat beters/snellers bestaat. ;) En over een paar jaar heeft iedereen een 2.0T. Haha!

Christian de Vriend

De 1.6e kocht ik destijds ivm kilometer vergoeding (19c/km) ik had achteraf eerder met de 1.6e moeten
stoppen,maargoed... als je 8 jaar bezig bent,schuif je je gebakje ook niet zomaar aan de kant.

maar idd,heb er aan zitten denken om een turbo project te doen met de 16v,alleen realistisch gezien
moet je zeker 9K betalen voor een goed en degelijk high boost turbo blok,een megane 2 rs heb je nu voor
dat zelfde bedrag... dusja.. ondanks de liefde voor de phase 1,zou ik voor vermogen kiezen voor megane 2   
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Dredan

Mn 1.6e werd al minder, nog maar 2 maandjes apk erop dus wou al wat anders.
Toen kwam ik de 2.0 tegen voor een leuk prijsje. De auto is helemaal strak gemaakt en nieuwe apk erop, kon m niet laten staan :P
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

mark

Ik ga ook nog ooit F7R rijden. Aangezien het voor het verbruik toch niks uitmaakt. Misschien lepel ik in deze nog ooit een F7R.  :P

Fubar (Marcel)

F4R + VGi = 1:11 (gemiddeld) _o_  !-! !-!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Christian de Vriend

Christian de Vriend

Citaat van: mark op 10 januari 2016, 13:09:29
Ik ga ook nog ooit F7R rijden. Aangezien het voor het verbruik toch niks uitmaakt. Misschien lepel ik in deze nog ooit een F7R.  :P

kofferbak heeft ook nog ruimte  :q  ;)

mark

Mocht mijn bankrekening het toelaten, dan gaat er idd wel wat met de achterkant gebeuren.  ;)
Maar dat zal nog wel een aardig tijdje op zich laten wachten.

Christian de Vriend

beetje aangepakte 16v kost al knaken,zo'n project al helemaal.

Soms ben ik nieuwsgierig wat ik in de megane gestoken heb,ik hou het al niet meer bij.

MarcN

Een tijdje terug hier gemeld dat ik mijn Megane II ingeruild had voor een Volvo V50.
Geen verkeerde auto maar na een aantal maanden gereden te hebben misschien toch niet helemaal mijn merk.

Nu dus voorzichtig aan het rondkijken naar wat anders (en tevens nieuwer, ik heb nu een auto uit 2005).
Aan de hand van mijn wensenlijstje en budget kom ik momenteel dan eigenlijk toch weer op Renault uit.

Natuurlijk moet mijn bankrekening het eerst toelaten en is het even afwachten wat ik nog terugkrijg voor de Volvo, maar zoiets als dit of dit zou wel leuk zijn :)

mark

Tot nu valt het allemaal nog wel mee, wat ik in m'n 16v heb gestoken. Meeste was achterstallig onderhoud. En heb de verlichting overgezet. Dat scheeld al heel wat.  :)

Meeste geld zit bij deze auto in de velgen.  :D zomer + winter.

Tedo

Die zwarte is al weg Mark. Niet duur trouwens, die 1.5 DCi's uit 2012 met net geen twee ton erop.

Stefan

Loopt best lekker door die cabrio.
Bijna net zo hard als mijn 2L Turbo 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Nou, inderdaad. Ik dacht dat een ongeblazen F4R het bij krap 200 wel voor gezien hield? Of is deze aangepast?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev