Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Postma

@bobo.
Ze zoeken bij ons nog mensen(altijd eigenlijk wel.)
Maar ligt er net aan waar je woont.hebben een standplaats voor c rijbewijs in heteren(kruidvat) en lemelerveld(distributie)

@mark29
Onderaan beginnen he.

@mark. Hij was bij de fotoboom nog maar 250km oud😂
Truckertje

mark29

Hahaha ja zeker, maar renault route service rijden met een vrachtwagen word ook een dure dienst he.
Voor die paar accus, bobines en lekke banden die nog gedaan worden langs de weg.

Yorick

De accu van de grijze Mégane even vervangen.  !-! Deed helemaal niets meer
Nu weer starten lopen. Binnenkort maar eens voor de APK laten gaan om te kijken wat eraan scheelt.

Benjamin Renon

Tot vandaag af en toe last van het bekende Mégane II kwaaltje: water dat onder de paravan blijft staan. Vandaag dat even opgelost. Eentje was verstopt door een soort knoopje en de andere zat vol met viezigheid. Even doorgeprikt en water liep gelijk weg, dus daar ook maar even schoon gemaakt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

!-! Ook de uiteinden van de afvoeren afgesneden?

Benjamin Renon

Nee nog niet... Dat gebeurd als het wat beter weer is. Nu tussen de buitjes door gedaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

RENAULTJE

Binnenkort komt er bij mij een gehele nieuwe boddykit op, alleen ik ben nog niet echt over uit hoe ik hem wil overspuiten, of toch in carroseriekleur laten of de gehele boddykit + Rondom auto ICE WIT laten overspuiten? Hebben jullie wellicht meer smaak, ik ben namelijk even van het padje af op het gebied wat ik nou wil qwa spuiten. Onderaan staan paar foto's, de eerste is van hoe ik hem nu heb, en de tweede foto geeft aan hoe ik hem zou willen hebben maar dan Wit aan de onderkant ofcourse!

Mijn wagen hoe hij er nu bij staat!

Hoe ik hem graag zou willen hebben, Let op: Wat Wit is op de foto is bij mij Blauw Metalliek, en wat dus blauw is op de foto moet bij mij wit worden! (Excuses voor de wat kleinere foto!)

Was getekend door Remco Aka Renaultje

Karin

Het effect zal misschien wel mooi zijn, maar bereid je voor op een hoop poetswerk met het wit aan de onderkant.

RENAULTJE

Citaat van: Karin op 17 december 2015, 22:10:57
Het effect zal misschien wel mooi zijn, maar bereid je voor op een hoop poetswerk met het wit aan de onderkant.
Dat is voor mij juist niet erg Karin haha, als ik de boddykit in carroseriekleur laat spuiten dan wordt de auto weer wat standaard, en ik wil toch net een beetje unieks hebben. vandaar dat ik de wagen deels ICE WIT wil over laten spuiten. Mocht het door gaan dan wordt de wagen net boven de sleutelgat ICE Wit gespoten... :q

Yorick

Helemaal wit... Uniek en fokking dik.

Rogier

Let een beetje op je taal gebruik he meneer de moderator :q

RENAULTJE

Citaat van: Yorick op 17 december 2015, 22:22:49
Helemaal wit... Uniek en fokking dik.
Helemaal Wit? Zeg maat ik ga m'n wagen niet geheel overspuiten haha! Geld groeit bij mij niet aan de rug!  :q

YVE5

Citaat van: POWERBOY op 17 december 2015, 22:47:35
Helemaal Wit? Zeg maat ik ga m'n wagen niet geheel overspuiten haha! Geld groeit bij mij niet aan de rug!  :q

even wat langer sparen? of een leuk adresje zoeken?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

Er zit soms een heeeel groot verschil tussen verschillende spuiters. ff goed rond neuzen is dus de moeite waard.  ;)

Yorick

Citaat van: Rogier op 17 december 2015, 22:41:54
Let een beetje op je taal gebruik he meneer de moderator :q
Haha, ik vind een nais gespoten witte Megane echt dik, mag het? :q

Eigen keuzes maken. Ik zou het wel weten!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev