Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

mark

De eerste strooiwagen ging net door onze woonwijk.

Bobo1.6

Ik was bijna op het werk en het laatste stukje aanremmen ging het iets glijden, ze waren een stukje vergeten  :D

jarno27

En het is weer maandag avond 
Met ergenis kijken naar allerslechtste chauffeur
wat is het toch slecht gesteld met de rijvaardigheden van sommige mensen :omg:

mark

Yorick

Donderdagochtend een mooie slag slaan met m'n gebakje, eindelijk!  !-!

Schroefset, winterbanden, interieur en nieuwe schokbrekers achter  !-!
Let's go! Ook nog even een goed hitteschild scoren (nieuw kan ik niet vinden??) en hopelijk m'n laatste bougie ook even vervangen + kleppen stellen & nieuwe kleppendekselpakking als we daaraan toekomen.

Bobo1.6

Ik ga donderdag de winterhanden ophalen die net hier aangeboden werden, ff sparen voor 2 nieuwe nog en dan eronder gooien !-!

Edit: lang leve uitzending gemist, vandaag de slechtste chauffeur van NL kijken

jarno27

Bobo1.6

Hou mijn hart meer vast voor volgende week, als ze de openbare weg op gaan :neen:

Benjamin Renon

Dat dat programma nog kijkers heeft. Heb ooit eens een stukje gezien, maar wat een verkeersdombo's! Uit zelfbescherming rijbewijs afpakken en never nooit niet meer terug geven.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

jarno27

Gelukkig delen we hier dezelfde mening in .
Ik heb toendertijd heel veel moeite moeten doen om uberhaubt te mogen lessen
Ivm met medicatie adhd enz.(gelukkig voor andere afgeschaft nu)
Met extra kosten erbij.
En zulke hebben hun rijbewijs zo gekregen en rijden als een stel rand debielen rond.

mark

wat dat betreft, mogen ze op de a35 weer is een paar weken gaan controleren. en er zonodig een paar van de weg af plukken. (dit hebben ze al een keer eerder gedaan)
Zodrag het eerder donker word en het wat kouder word, komen alle debielen de weg op. Ze kijken nergens naar, knallen zo vanaf de invoegstrook de linker rijbaan op met nog geen 90km/u. uiteraard gebeurt dat altijd als ik er net aan kom.  :D

Dus s'ochtends ga ik nu 10 minuutjes eerder weg, dan kan ik nog net voor de drukte over de snelweg.
En s'avonds ga ik via landweggetjes weer terug naar huis, want dan staat het op de snelweg helemaal vast.

Edwin Postma

Vorige week van mijn werkgever een nieuwe wagen gekregen
het is een scania G340 op LNG(gas)
Ben hier zeer wijs mee !-!
Truckertje

Bobo1.6

Netjes, ik moet nog een goed bedrijf vinden haha. Uitzendburo waar ik pas mijn C heb gehaald heeft niet genoeg werk voor me. Heb al welgeteld 0 rij uren.

mark29

dikke wagen, en ik maar met een ###lige kangoo van het werk rond rijden zo en nu dan.

mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev