Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Yorick

Die weerstand zit er opzich wel, maar als ik m  dan naar achteren doe dan blokkeert ie na een stukje.
Ik ga toch het leren interieur van die grijze Meg erin zetten, maar het rijdt irritant.

jarno27

Je auto opruimen want die oude mcdonalds zak en kfc bucket blokeren de rails  :dunno:

mark29

je wilt niet weten hoeveel mensen in de garage komen omdat hun stoel niet verschuift.
door pennen vuil eten enz enz. viezeriken

jarno27

Jawel weet ik helaas wel vroeger stage gelopen in autogarage en soms auto even uitstofzuigen was ook een taakje :)

Bobo1.6

Vandaag is de slechtste chauffeur van Nederland weer begonnen, en zag al een mooie gele megane er tussen rijden. Hou mijn nart vast, want het voor stukje was al niet heel positief(beukje met inparkeren).  :D

Yorick

Haha ja Mark zei het al. Ik vind het niet zo'n leuk programma.

De 19e heb ik rijvaardigheidstraining op Circuit Zandvoort, via TopGear abonnement! Ben benieuwd.
Zal ik mn winterbanden eronder gooien of door op mn zomerbanden? Ik heb nog niet op die winterbanden gereden, zitten onder die grijze Még.

mark

Ligt eraan hoe koud het word. Maar voorlopig ben je beter op zomerbanden af op het circuit.  ;)

jarno27

Nou idd zit  met tranen in me ogen te kijken bobo
Het is om te janken dat mensen zo rijden
En niet 1x botsen tijdens inparkeren maar wel 2x met
Lastig te vinden cabrio achterbumper  :wtf: :omg:

mark

Ja idd had medelijden met die cabrio.

Cabrio bumpers zijn idd lastig te vinden. Moest met mijn bumper een paar maand rond neuzen voor een goeie prijs.

jarno27

Heb nu 1 voor 50 euro gekocht in de berging liggen in de juiste kleur
Ben ik erg blij mee Y

Willem

Mooie nieuwe Mégane in de spotlights  8) _o_

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Ik zou volgende week donderdag een rijvaardigheidstraining hebben @ Zandvoort via Raceplanet, maar deze gaat niet door. Te weinig deelname. Helaasch!

Dat is in je eigen auto toch?

Benjamin Renon

Stond dat niet in de voorwaarden?

Naar mijn idee leer je in natte omstandigheden meer over je eigen auto dan bij droog weer. (Iedereen wilt vol gas rijden, maar dan moet je een race cursus gaan rijden met bijhorend prijskaartje.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Knarf

wat een drama is die electronica van de megane II soms toch,,

Zaterdag avond wou ik op stap wou de 1.5 dci niet starten, Electronische storing en de ventilator ging volle bak draaien. de ventilator kon alleen nog aangezet worden dmv accu los te koppelen. na wat zoeken bleek dat er 2 draadjes in de kabbelbundel die voor de accubak langs liepen kapot waren (doordat de bodemplaat waar de accu op staat een iets te scherp hoekje heeft) deze 2 draadjes gefixt en hij doet het weer prima, gelijk die bundel beschermt met een extra hoes er omheen om dit in de toekomst te voorkomen. ook even dat scherpe hoekje afgeveilt :) al met al gratis gefixt maar met dit weer is het toch behoorlijk vervelend.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev