Advertenties


Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mark29

Niet duur inderdaad, maar er komen er ook heel veel ex lease op de markt.
Al zijn er ook veel voor export weg gegaan.

Stefan

Citaat van: Tedo op 11 januari 2016, 22:44:29
Nou, inderdaad. Ik dacht dat een ongeblazen F4R het bij krap 200 wel voor gezien hield? Of is deze aangepast?

volgens mij loopt een 2.0-16v toch wel 215 (echte) kilometers per uur hoor.
dus op de teller dus dan nog wat hoger natuurlijk.
Maar dan nog steeds wel erg hard moet ik zeggen.
Ook gezien ik mijn eigen auto nog niet harder dan 238km/u op de teller heb weten te krijgen,  dat was op de terugweg van vakantie in Duitsland.
Overigens was dat wel voordat hij gechipt was. Dus misschien dat hij nu iets harder loopt nog....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

#197
238 op de teller dan. Want de top van een TCe 180 is volgens het boekje 220 km/h en die van een "gewone" 2.0 16V 200 km/h:



Ik heb ze zelf trouwens nooit echt tot het uiterste geprobeerd.

Stefan

238 op de teller ja inderdaad.
Teller wijkt meestal zo'n 6 a 7% af.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

jarno27

Goedemorgen deze koude morgen .
Vanmorgen geluk bij een ongeluk
Blower van de standkachel stuk half uur bezig geweest om ruiten te ontdooien
Gelukkig moest ik toch al naar garage dus ze maken het meteen

Yorick

Owh dat is lekker Jarno! Met name met dit weer. Gelukkig wordt het gemaakt.

Ik ga vanavond eens even een flinke slag slaan. Wel heel wat om te doen, maar wie weet lukt het allemaal. Eerste project update  8)

jarno27

Ja was behoorlijk koud vanmorgen gelukkig leenauto mee en morgen me gele monster weer ophalen  !-! Kachel weerstand was overleden.
Succes ermee yorick we zien het vanzelf wel in je project pagina

RENAULTJE

Misschien een beetje aan de late kant, maar voor alsnog de Beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dit jaar wordt voor mij een hele dure jaar, ik wil graag m'n wagen geheel af maken, maar dat kost gewoon tijd, geld, pijn & moeite. Binnenkort moet er sowieso een nieuwe D-Riem op, bij 81 is hij er op gekomen en zit nu op de 176KM dus nog heel efkes en dan moet hij er op. Ook wordt m'n wagen deels overgespoten (Nieuwe bumperkit en onderste deel wagen tot sleutelgat), en natuurlijk koop ik ook nog vleugel schaniertjes voor m'n deuren, maar tjah....Het kost allemaal wat hé!
Ook heb ik me weer aangemeld voor wat meetings, waaronder de Pinkstermeeting Ulft 2016 (In 2015 was ik er ook al bij), en natuurlijk de Cars4Charity meeting 2016, (Daar was ik in 2015 namelijk ook al bij) vele mensen zeggen dat ik niet uit ga, maar naar meetings gaan da's toch ook gewoon uit-gaan? :P

Even zonder grap: Hoe heet het ook alweer als je de wagen geheel in twee kleuren laat spuiten? Dat heeft toch een speciale naam?
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Bobo1.6

Dat heet een two tone lak. Heel simpel haha. Maar mooi streven vooor 2016!

Willem


Christian de Vriend

#205
aahhh dat geluid,lekkerrrr

gaat lekker rap door zn versnellingen heen.

blok en bak zullen niet fijn rijden op de openbareweg jammer genoeg. :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Gewoon net als ik hoog in de toeren houden.  :P :P :P

Maar ik rijd dan ook bijna alleen 80, 100 en snelweg.  :)

Christian de Vriend

Jij bent hard toe aan een F7R Mark   :q :)

net op de snelweg de 230 aangetikt (op de teller),hij was nog niet klaar.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

#208
Haha  :D  :P  onderin doet m'n blokje niet zo veel.
Heb met deze de 210 aangetikt, vanaf de 180 moet het blokje wel moeite doen haha.

Verwacht nog wel aardig wat km's met dit blokje te kunnen scheuren.

Christian de Vriend

das typisch 16v,mn 1.6e was leuk in de stad,maar op de snelweg hield het al rap op.

2.0 16v is en blijft toch iets anders,als je 90pk (en minder) gewent bent,men zegt dat vermogen went
nou.... hell no,ik geniet er elke keer van.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev