Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Gisteren stond er nog een haag in de fik, een auto die erbij stond had minder mazzel, zijn dak stond ook een beetje in de fik.

jarno27

Hier alleen iemand gewaarschuwd dat die zijn romeinse kaars beter moest richten want hij schoot op dak van auto naast mij.
Waren snel klaar met vuurwerk afsteken daarna o-)

Christian de Vriend

Gelukkig nieuw jaar ladys and gentlepoeple ,dat iedereen een goed en gezon 2016 gaat krijgen/hebben.

vandaag de 16v weer eens van stal gehaalt... koude lucht,harde bandjes.... niet goed voor grip
laat die zomer maar weer komen.

volgende week komt mn kerst cadeau binnen,een sj5000x action cam,kan niet wachten om
te vlammen met de 16v met de cam ergens op de buitenkant.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Iedereen een gelukkig, gezond, etc etc nieuwjaar met vele veilige km's.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marcel2.1

Iedereen de beste wensen en een gezond 2016.  !-!

Yorick

Zo, de nieuwe Megane heeft me net naar school gebracht. Update volgt!

Willem

Rogier

Heren van het bestuur, de 3 koningen zijn geweest, het plaatje van goede feestdagen en een goed 2016 mag niet meer :P :D wordt denk weer tijd voor een nieuw plaatje ;) :P

Rogier

@ christian, dat zijn de leuke cadeautjes, ik wil er ook ooit nog 1 hebben voor op me voerboot of voerplek bij het karpervissen.

Ik heb mezelf een ps4 cadeau gegeven, het zat niet echt in me planning maar ach soms moet je gewoon even gek doen toch.

Yorick

Er is al iets moois ingediend, moet nog veranderd worden ;)

Rogier die ziet dat soort dingen hè.  Y Hebben we ineens dezelfde kleur auto!

jarno27

Rogier

Die van jou is donkerder van kleur dan de mijne ;) volgens mij is de kleur van de meg 1 en de meg 2 op geen enkele kleur het zelfde, correct me if i'm wrong.

maar mooie wagen Yorick, hoe ben je zo bij deze gekomen?

Christian de Vriend

Citaat van: Rogier op  7 januari 2016, 12:56:32
@ christian, dat zijn de leuke cadeautjes, ik wil er ook ooit nog 1 hebben voor op me voerboot of voerplek bij het karpervissen.

Ik heb mezelf een ps4 cadeau gegeven, het zat niet echt in me planning maar ach soms moet je gewoon even gek doen toch.

550€ voor een (goeie) gopro is me te gortig voor iets wat je relatief weinig gebruikt sjcam is 1 van
meerdere merken die voor een leuke prijs,iets vergelijkbaars aanbied.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev