Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

RENAULTJE

Citaat van: Bobo1.6 op 26 december 2015, 17:31:17
Dat is ook een mogelijkheid idd, maar over het algemeen moet je zelf aangeven wanneer je de update wilt installeren. Dat om dus te voorkomen dat je bezig bent en alles ineens kwijt bent.
Dat klopt Bobo, maar meestal doet hij dat automatisch bij mij in het geval. Morgen (Koopzondag) ga ik even langs m'n provider om te vragen of hun iets weten....Ik kan namelijk niet zonder mobiel.....En 2 maanden lang al sowieso niet! :(
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Bobo1.6

Rogier

Je telefoon blijft hangen in het opstartscherm, hij is zo gezegt "gecrasht" dit kan alleen op gelost worden door er nieuw software op te zetten. Jammere wel is dat je dan alles kwijt bent wat er op staat, je hebt 2 jaar garantie op je tel. Ik zou daar dan ook gebruik van maken.

RENAULTJE

Citaat van: Rogier op 27 december 2015, 10:11:17
Je telefoon blijft hangen in het opstartscherm, hij is zo gezegt "gecrasht" dit kan alleen op gelost worden door er nieuw software op te zetten. Jammere wel is dat je dan alles kwijt bent wat er op staat, je hebt 2 jaar garantie op je tel. Ik zou daar dan ook gebruik van maken.
Nou Rogier.....Ik kom daar niet eens binnen het opstartscherm, krijg hem zelfs niet eens aan. Ik kwam maar een keer binnen in het opstartscherm van Samsung (Logo) en daarna viel hij gelijk weer uit, en tot vandaag de dag krijg ik hem niet meer aan de praat. Vanmiddag maar eens even bij m'n provider langs om te vragen of hun er aan iets kunnen doen!

Rogier

Probeer anders de home button-aan uit knop-volume omhoog in te drukken. Alle 3 te gelijk dan reset je de telefoon. Zoek maar op via google, hard reset samsung + je type nummer.

RENAULTJE

Ook dat heb ik ook geprobeerd Rogier, maar helaas daar reageerde het toestel ook al niet op, zelfs m'n provider heeft dat geprobeerd. Vanmiddag ben ik bij m'n provider geweest, en hun vermelde mij dat ik nog garantie had zitten en dus m'n mobiel opgestuurd kon worden voor nader onderzoek.....Volgens een van de medewerkers kon het goed zijn dat het toch de batterij/accu kon zijn, maar dit durven ze dus niet met zekerheid te zeggen. M'n vader heeft voor de zekerheid een nieuwe accu besteld om toch zeker van te zijn dat het wel echt om de accu gaat, zo niet, dan wordt het toestel opgestuurd voor nader onderzoek. Eind Februari 2016 mag ik een nieuwe toestel uit komen zoeken, dus moet nu tijdelijk met een ''geleend'' toestel doen van m'n vader!

Bobo1.6

Vandaag weer een stap verder met een leuk projectje! Als alles klaar is dan komen de foto's op mijn project pagina!

jarno27

Voor iedereen een fijne jaarwisseling gewenst .
En in 2016 weer veel veilige kms en gezondheid !-! :prut:

Plutoniac

Fijne jaarwisseling, veel  (rij) plezier en vooral gezondheid voor 2016  !-!

jarno27

Zo vanavond een mooi setje angel eyes ophalen  o-)
Voor me megane

Tedo

Iedereen hier de beste wensen voor 2016!  :woohoo:

Willem

Gelukkig nieuwjaar en het beste voor 2016!!

Tedo

Net mijn Megane's ontdaan van kruit en vuurwerkresten en de schade opgemaakt. En ja hoor, zoals vrijwel elk jaar een put in de motorkap (van een vallende vuurpijl waarschijnlijk).
Deze keer bij de sedan. Maar eens een afspraak maken bij de Deukentovenaar.

mark

Bij mij zijn er geen extra deuken in gekomen.  !-!
En rond een straal van 20 meter ligt er ook geen vuurwerk bij mijn auto.  !-!

Heb de kleine duiveltjes (kinderen uit mijn straat) goed opgevoed.  :D Die fietsen ook altijd netjes met een boogje om mijn auto heen.  :D

Bobo1.6

Mijn auto zat wel onder het kruid en resten, maar gelukkig geen extra schade aan de auto erbij. Voordeel was dat de wind van mijn auto weg stond  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev