Advertenties

Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

jarno27

Zo weer paar dingen voor me auto gekocht !-!
Remklauw verf zodat ze mooi speed yellow worden.
En beugel voor me universele uitlaat met db killer

Die komt er begin januari onder !-!

Voor alle leden fijne feestdagen  :prut:

RENAULTJE

Jij ook fijne feestdagen gewenst Jarno!

Vanmiddag werd ik door m'n ex-baas gebeld of dat ik morgen vroeg om 08.00 uur zin had om samen de Mercedes Sprinter Bus op te halen om vervolgens samen effe een pakketje naar Nijmegen te brengen......Nou doen we toch effe?! Haha! !-!
Was getekend door Remco Aka Renaultje

Rogier

Ik wens jullie en jullie familie een hele fijne, warme en liefdevolle kerstdagen toe, en maak er een mooi en knallend uit einde van.

Yorick

Van hetzelfde Rogier! Ook de anderen, fijne kerstdagen en een voorspoedig uiteinde en 2016 gewenst!

Bobo1.6

Vandaag kabels besteld voor inbouwprojectje van een dubbele subkist. Achterbank is eruit, en nu maar bijvullen en afdekken. Zodra alles klaar is en draait volgt pas de update in mijn project pagina.

Iedereen een fijne kerst en een goed uiteinde! We zien/spreken/berichten in 2016 verder met alle 10 de vingers en tenen!

mark

Iedereen een fijne kerst en een mooie jaarwisseling!  :prut:

Nosmo

Iedereen fijne dagen en een gezond en gelukkig 2016
•Als een man de portier van zijn auto voor zijn vrouw openhoudt kan je 2 dingen bedenken, 1 zijn vrouw is nieuw of 2 zijn auto is nieuw.

Auto Historie: Golf GTI, Mazda 626, Matra Murena 2.2, Nissan 200sx 1.8i Turbo, Alfa 156 1.8 TwinSpark, Seat Toledo 1.6i, Renault Megane Grand Tour 1.5dci

Ghost_Rider187

Ook namens mij vanuit het mooie Parijs wens ik iedereen een fijne kerstdagen en een goed en veilig 2016

Karin

Iedereen een hele fijne dagen en een ongeluk vrij 2016 en misschien in levende lijve in het nieuwe jaar.

Willem

RENAULTJE

Aller eerst voor iedereen, fijne dagen gewenst en een goed en sfeervol 2016 gewenst!
Alhoewel, ik heb een klein probleempje met m'n mobiel (Samsung Galaxy Express) vannacht heb ik hem in de oplader gezet, en vanochtend vroeg was ie klaar met opladen, maar opeens viel de mobiel uit en ging vervolgens ook niet meer aan, en als die eindelijk aan is dan kom ik niet verder dan het beginscherm van Samsung zelf en vervolgens gaat ie weer vanzelf uit. Wat zou het probleem kunnen zijn denken jullie? En heeft het überhaupt zin/nut om dan bijvoorbeeld een nieuwe accu te kopen terwijl ik eind Februari 2016 een nieuwe mobiel kan kopen bij m'n provider?  :police:

korte

Ik zou dan nog 2 maanden wachten op een nieuw toestel, accu kopen voor 2 maanden schiet niet op en daarna gebruik je m niet snel meer.

Oh ja, iedereen fijne dagen!

Bobo1.6

Waarschijnlijk ligt het niet aan je accu, je kan proberen je tel aan de pc aan te sluiten en zo een backup proberen te maken. Lukt dat niet kan een winkel je miss helpen, omdat je naar alle waarschijnlijkheid een hard reset zou moeten doen.

RENAULTJE

Citaat van: Bobo1.6 op 26 december 2015, 15:16:40
Waarschijnlijk ligt het niet aan je accu, je kan proberen je tel aan de pc aan te sluiten en zo een backup proberen te maken. Lukt dat niet kan een winkel je miss helpen, omdat je naar alle waarschijnlijkheid een hard reset zou moeten doen.
Volgens een maat van me kon het ook zijn dat de mobiel is gaan updaten en dat de update Riskant is geweest voor m'n mobiel, waardoor de mobiel android niet meer kent en dus niet meer aan wilt gaan. Ook al steek je de mobiel weer in de oplader om hem dan weer aan te zetten lukt ook niet.....Bahbah!

Bobo1.6

Dat is ook een mogelijkheid idd, maar over het algemeen moet je zelf aangeven wanneer je de update wilt installeren. Dat om dus te voorkomen dat je bezig bent en alles ineens kwijt bent.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev