Advertenties


Acceleratie verloop 2.0 16V

Gestart door Floris Tnr, 10 juli 2005, 10:36:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Floris Tnr

Als ik met mijn coupe optrek, dan lijkt het net of er eerst iets wakker moet worden, dat de motor even 1 tel inhoudt en dan weer normaal optrekt. Dit afgezien van het feit van de sterke acceleratie op het hogere toeren bereik. Dit inhouden gebeurt bij lagere touren ca 2500rpm.

Beetje zoals hier wordt beschreven, allen de mijne doet dit ook bij een warme motor:
http://www.coupe-club.co.uk/phpBB/viewtopic.php?t=3648&highlight=accelerate

Heeft iemand een idee, of hoort dit gewoon bij de auto??

Groeten
Floris

Errie

Nou ervaring die ik heb, heb zelf een 2.0 8v en een vriend van mij de 2.0 16v uitvoering is dat als ik de mijne intrap gelijk gaat en bij die van een vriend van me de 16 heren aan tafel pas bij de 4000 toeren wakker worden maar dat komt denk door die 16 heren die wakker moeten worden althans zo idee heb ik mvg erwin

Wouter

Het is wel zo dat die 16 heren wakker moeten worden maar ze houden niet in bij 3000 toeren. Hij gaat bij mij in 1 lijn door tot idd 4000 toeren en daar voel je wel egt ineens een versnelling, zeg maar. (ook 2.0 16v)
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Floris Tnr

Heb net nog effe gekeken, de dip ligt idd iets hoger tot ca 3750 ongeveer, vanaf daar gaat ie als een tiet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev