Advertenties

Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

mark

Rogier

De maatschappij wordt steeds rotter, als de 1 geen briefje eronder legt denkt de ander het is mij overkomen waarom zou ik het dan wel doen en die rijden ook door.

En misschien heeft diegene niet eens gemerkt dat ze tegen je bumper aan heeft gezeten, stel diegene rijd achteruit dan hoef je zelf in de auto niks te merken en bij jou is er dan veel schade.

maar al met al, het blijft erg vervelend. Succes met de herstel van je auto.

Tedo

Ai, scheisse Robin. Bij jou in de straat?

Umpire (Robin)

Heel blij om te melden dat de bumper weer zit! Wel wat werk aan gehad maar het zit vast en weer zoals eerst ook nog!

@tedo, is in Alkmaar gebeurd terwijl ik op het softbalveld stond..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Mooi!  !-!

(Tijd voor een eigen Megane, dan blijft die van je ma heel, haha!)

DKelly

Citaat van: Tedo op 24 augustus 2015, 15:58:43
Mooi!  !-!

(Tijd voor een eigen Megane, dan blijft die van je ma heel, haha!)

Hi,  ik keek toevallig in de pauze naar je topic "mijn megane's" en toen viel het mij pas op. Ik heb 4 jaar lopen sjeeezen in jou oude Clio.

Ik zag een foto van je Clio eerder voorbij schieten maar lette nooit op het kenteken. En toen ik de Clio kocht ergens in delft  zag zij er anders uit dan op je foto. Het renault embleem voor was weg, de achterlampen waren zwart (altijd gezeik met keuren), standaard uitlaat. De angel eyes werkten niet meer. Wel had ik half leren bekleding, goede airco.

Met pijn in mijn hart heb ik haar 5 maanden geleden weg gedaan en een megane gekocht. In die 4 jaar heeft ze me 2 keer maar echt in de steek gelaten. Eerste keer was de sleutel echt op en herkende de auto mijn sleutel niet meer. En tweede keer dacht ik distributieriem gescheurd bleek het na een week de snaar te zijn. Voelde me echt dom.

Nu in het bezit van iemand anders. Heb altijd goed voor haar gezorgd. Mis haar stiekem wel!

Tedo

Grappig. Die Clio heb ik 8 jaar gehad. Was 4 jaar mijn eerste leasewagen (daarna beige Megane grand tour) en vervolgens nog 4 jaar privé. Uiteindelijk in Veen ingeruild op een zwarte Megane grand tour (nu bij de moeder van Robin).

Ik zag mijn oude Clio al eens bij de Clioclub, en degene die 'm gekocht had (inderdaad iemand uit Delft) vond mijn achterlichten maar niks en wilde die zwarte erin zetten. En de Remus eronder vandaan.

Ik heb 'm nog eens gespot in Rotterdam-Noord geparkeerd aan de Oost-Sidelinge (toen was 'ie al van jou denk ik). 

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Benjamin Renon op 19 augustus 2015, 21:06:54
Is trouwens gemaakt door TW-Steel. Vind enige nadeel het plastic bandje. Ik had gehoopt op leer of gekleurd metaal.
Laat je er bij een juwelier toch een TW steel bandje opzetten voor een paar tientjes?
Ik heb een spijker TW steel horloge en zit al aan m'n 2e (leren)bandje.. kunnen ze gewoon wisselen daar :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Tedo op 14 augustus 2015, 15:29:52
Je moet denken aan een flinke noodstop, bijvoorbeeld bij plotselinge file. Dan gaan ze aan. Niet bij flink afremmen voor een bocht op het circuit.

Heb ik toevallig vorige week ook gehad.. was verrast dat dat erop zat.. was van 100km/u naar stapvoets in enkele tellen.
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

DKelly

Citaat van: Tedo op 24 augustus 2015, 23:12:12
Grappig. Die Clio heb ik 8 jaar gehad. Was 4 jaar mijn eerste leasewagen (daarna beige Megane grand tour) en vervolgens nog 4 jaar privé. Uiteindelijk in Veen ingeruild op een zwarte Megane grand tour (nu bij de moeder van Robin).

Ik zag mijn oude Clio al eens bij de Clioclub, en degene die 'm gekocht had (inderdaad iemand uit Delft) vond mijn achterlichten maar niks en wilde die zwarte erin zetten. En de Remus eronder vandaan.

Ik heb 'm nog eens gespot in Rotterdam-Noord geparkeerd aan de Oost-Sidelinge (toen was 'ie al van jou denk ik).

Ja klopt ben daar 1 keer geweest en toen waren mijn nummerborden gestolen!  Hahahaha kleine kleine wereld.

Tedo

Toen ik 'm daar spotte (heb er zelfs een foto van gemaakt) zaten ze er nog op.  ;)

Tedo

DKelly

Hahaha dat was mijn schatje....

Gassen met dat ding!

Tedo

Inderdaad, een leuk apparaat. Zo ging 'ie bij mij weg:

Rogier

Dan zijn de lampen zoals ze er nu op zitten toch na mijn mening een stukje netter.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev