Advertenties


Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

korte

Helemaal mee eens! Ik kwam van de week in de avond een oude Swift tegen met dagrijlichten onder lampen (niet netjes bevestigd, zag er vreemd uit) en een "snoer" led verlichting over de bumper  :neen: gelukkig zat er wel een Hello Kitty sticker op  l-

Willem

Ik vind mijn in de koplamp ingebouwde DRL ook best mooi anders.  o-)

Tedo

En uniek!  Y

Dat er nog geen enkele verlichtingsfabrikant eerder op het idee is gekomen aftermarket koplampen te gaan maken. Zeker toen het een hype was om zowel je koplampen als achterlichten te vervangen door alternatieve units (angel/devil eyes, lexuslampen).

korte

Ja Willem, een nette ingebouwde DRL is natuurlijk wel iets anders als wat ik zag op die Swift... Daar hing het gewoon onder de koplampen aan de buitenkant, het was bijna een slinger zo zag het eruit  l- als iets goed en netjes is ingebouwd dan ziet het er inderdaad vaak een stuk beter uit.

Christian de Vriend

Dit is vroeger ook zo gegaan met angel eyes van bmw,je had goeie,en slechte verzinselen.

goedkoopste was,om 2 doorzichtige stokken te pakken voor het dicht trekken van het gordijn,deze met een
fohn te verwarmen,krom trekken,gaatjes boren aan beide zijde,leds er in... en voila.... DIY angel-eyes.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Er zijn zoveel mogelijkheden. Ik wil bij mijn koplampen de angel eyes er nog eens uit halen, dan moet er alleen voor het nette een kleine stadlichtfitting in.

Maar er zijn genoeg die rondrijden met led strips van de action, erg jammer vind ik dat.

korte

Ik vind jammer nog mild uitgedrukt Willem  ;) ik zou zeggen spuuglelijk  :)

Angel eyes vind ik sowieso niet mooi, op geen enkele auto  :neen:

mark

Idd gewoon een paar nette leds of ccfl plaatsen. Maar niet van die action meuk.  :D

lúk

ik post hier altijd wel leuk me foto's in de hoop dat jullie het leuk vinden  :) maar nu heb ik vorig jaar zomer een shoot gedaan en niet zo maar een namelijk voor en groot tuning magazine in Italië un1que en ik heb afgelopen weekend eindelijk het echte exemplaar ontvangen  !-! en dat is toch wel super vet als je eigen werk in het grootste blad van italie ziet staan.











Rohald

Dat is duidelijke waardering voor je hobby waar niemand omheen kan.
Klasse !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Bobo1.6

mooiste waardering voor je werk toch? En een nette auto zeker waar  Y

mark


korte

Gaaf man! International Tuning Photographer  !-!

Yorick

Donders mooi Lúk! Gefeliciteerd, mooie waardering!  _o_

Willem

Nice. Mooie platen ook weer.  Y !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev