Advertenties


Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark29

dus mocht die later alsnog moeten is dat te overzien.

korte

Dan heb je er toch altijd meer kosten aan dan direct mee te vervangen?

Als alles toch open ligt is het een kleine moeite om direct alles ff in 1x fris te maken.

mark

Een waterpomp vervangen die op de multiriem meeloopt, kan prima thuis op het oprit gedaan worden.
Dat is dus een klusje die hij niet hoeft uit te besteden, en lekker zelf kan doen.

Uiteraard zou ik als het mijn auto was, mooi alles vernieuwen. Maar in dit geval hoeft het niet persee, omdat je er later weer bij kan komen zonder de distributie los te hoeven halen.
Maargoed ik kan niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.  ;) dat is een afweging die hij zelf moet maken.

korte

Klopt natuurlijk wat je zegt maar wat is het aan "meerwerk" als je het direct mee pakt? Zal een paar minuten extra werk zijn, kwartiertje als het tegen/vast zit en de kosten van de waterpomp zelf uiteraard. En je bespaart je nog een middagje klussen en het risico dat het alsnog op korte termijn moet gebeuren.

Ik kan niet in de portemonnee kijken, daar heb je gelijk in.

Rogier

Citaat van: mark29 op 13 september 2015, 00:22:10
Afgelopen kerst ook op tenerife een witte ibiza gehuurd, dat is toevallig.
Teide is mooi he, veel mooie autos ook gezien daar, maar vooral veel 4x4 , mitsu pajeros, hier duur om te rijden, daar rijden ze massaal.
Benzine heel goedkoop.

de benzine is hier super cheap, 95ct de Liter.
ik heb hiet ook veel mooie verbouwde auto's gezien. Die vallen hier erg goed op.

jarno27


Bobo1.6

Naaaatte morgen  :q word niet echt lekker weet vandaag helaas.

mark

En het is vies benauwd. Ik loop vandaag de hele dag met lompe zware wielen te sjouwen.

Yorick

Mogguh. Daggie school vandaag.

Even ook hier benoemen, de clubwinkel staat helemaal gereed om orders klaar te maken. Ik wil meer PM's, leden..  :whistle: :yay:

Rogier

Je kan een hoop wille  yorick :q hier is het 32 graden met een beetje bewolking :q


jarno27

 Kunnen yorick ook bestoken met spam pm haha heeft die toch wat die wilt o-)

Felix

Ik kwam dit net tegen

Osram presents its first full retrofit headlight



Klinkt interessant! En het ziet er best nice uit. Nu hopen dat ze ook iets voor de Megane gaan maken (wat betaalbaar is).

Tedo


MeganeScenic1.9dCi

Kijk ,dat is mooi.. mooier dan die let stripjes en lampjes die iedereen op z'n kermis attractie plakt :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev