Advertenties


Klets maar raak DEEL 218

Gestart door Benjamin Renon, 12 augustus 2015, 18:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Alleen jammer dat je niet dichterbij de grens woont, Rohald. Bij een tankstation in Duitsland hebben ze ook 102. Een paar keer getankt en max € 1,60 kwijt. Van de week 98 getankt en kostte me € 1,399. Ik tank met de RS bijna nooit meer in NL, vanwege de prijzen. Ik denk dat veel bewoners in de grensregios in het buitenland tanken.

Zojuist ook nog even de dimlichten vervangen via de klepjes en het is met wat pijn en moeite is gelukt. Vorige keer de bumper er afgehaald, nu dacht ik wat slimmer te zijn en tijd te besparen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rohald

Zojuist getankt voor 1.809 per liter. Nu merkte ik met v-power dat hij zuinger werd. Ben benieuwd wat dit nog meer gaat opleveren.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

En waar haal je die 102? Hier in de buurt nog nooit gezien.... Zou voor mijn auto ook zeker wel goed zijn!
In de megane gaat bij ons gewoon 95 uit België vandaag nog getankt en kostte 1,309 de liter  :)

Christian de Vriend

@Rohald Die van mij zal het wellicht beter reageren,maar een stamdaard motor heeft er ook baad bij
als een ide al 98 moet hebben,zal 102 het goed doen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rohald

Ik heb nu bij firezone getankt. Via mijn eerdere link kan je de dichtsbijzijnde tankstation opzoeken.

Dat hoopte ik ook al Christian !-!
We gaan het meemaken.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

korte

Dat is voor mij niet rendabel, ik zou er meer dan 20km voor moeten rijden om er überhaupt te komen... Retourtje 40-50km om te taken gaat wel erg ver.... Maar als ik er in de buurt ben zal ik het eens proberen.

Tedo

Wel flink duur die 102 als de literprijs 1.80 is. Ik heb de tank vandaag in Vlissingen met V-power gevuld, die 1.58 per liter kostte vandaag. Maar ben benieuwd wat het rendement is voor je.

Stefan

Geinig, er zit zelfs een tankstation bij mij in het dorp. Y
Zeker ivm het grote aantal boven gemiddelde auto's dat er rond rijd in deze regio.
Het is jammer dat de shell stations in Nederland geen v-power racing verkopen zoals in Duitsland.
Dat is ook 102 octaan volgens mij namelijk.
Ik moet namelijk bij de shell tanken ivm tank pasje van de zaak.
Dus ik tank sowieso altijd v-power dan maar.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

Ik gooi de volgende tankbeurt euro 98 er in, is kijken hoe die dan rijd.  :P

Haha handig zo'n pasje, dat moet ik ook nog eens hebben.  :P :D

Stefan

Tsja, het is makkelijk tanken idd.  ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Geen auto, maar benzine van de zaak. Dat hoor je niet veel.  ;)

Willem

Ik ga ook eens euro 98 proberen.

Rogier

Weet 1 van jullie toevallig na hoeveel dagen je nog een schade aan de auto mag melden bij de verzekering? Ik heb namelijk 4 deukjes in me dak zitten, en ik denk dat het door de hagel komt van afgelopen zondag. Ik kan me de deukjes in me dak namelijk niet herinneren.

Willem

Meestal binnen 24 uur of in ieder geval zo snel mogelijk. Gewoon bellen met je verzekering. Niet geschoten is altijd mis.

Rogier

Thanks voor je reactie willem, ik ga maandag eerst wel even langs de schade herstel om het te vragen of het door de hagel kan komen. Daarna de verzekering eens bellen om het te vragen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev