Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zapp

bij mij zitten er ook airbags in de stoel (rugleuning). Hebben die stoelen van jou dat ook en kan je die aansluiten op de Renault-connector onder de stoel?

mark


Didi

Nee, geen airbags in de stoelen.
ik heb de airbags vervangen door weerstanden.
3.3Ohm 5watt.
Gordelspanners zijn wel nog actief.

mark

Gister het knopje van de centrale vergrendeling  een paar seconden lang ingedrukt. Nu gaat de centrale vergrendeling automatisch op slot als ik weg rij.  !-!

Bobo1.6

Die kon ik je ook wel melden mark  :P. En als je er weer vanaf wilt het zelfde doen alleen dan open haha.

mark

Dit wist ik ook al lang. Maar mijn vorige had dit niet.
Dacht er opeens aan dat het bij deze wel kon.

Didi

#201
ander stuurtje ( RS ) gemonteerd, past nu ook in de kleurcombinatie.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1067023966650910&set=pcb.1067023989984241&type=3

kan het zijn dat dat stuur ietwat kleiner is als het originele ?
of zit dat tussen de oren/ogen.
meetbaar niet .......

Jacob

Tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd, maar toch ook maar even bijwerken. Van de zomer een KW variant 1 gemonteerd op de coupe. Natuurlijk ook gelijk lekker op niveau (lees : naar beneden gezet), staat gelijk een stuk stoerder op de coupe  8)







Hier naast de Clio 3 GT van mijn broer, blijft ook leuk speelgoed !  8)




Mijn andere speelgoed is niet veel veranderd afgelopen jaar, is ook niet echt nodig lijkt mij  ;)



Nu wel een striping laten plakken op de AT, is nog even wennen voor mij (ik ken hem niet niet anders dan zonder) maar hoort er wel bij ja  8)



Op circuit Assen met de circuitdag van CRS (Club Renault Sportives) paar maanden terug.





zapp

?? Wat is een  KW variant 1 ??

KleurenWaaier?
KiloWatt?
KoelWater?
KerstWens?



Willem

Citaat van: zapp op 16 november 2015, 20:05:04
?? Wat is een  KW variant 1 ??

KleurenWaaier?
KiloWatt?
KoelWater?
KerstWens?

Als je google had gebruikt hoefde je ook niet te raden.  ;)

Bobo1.6

Zaterdag 2 van deze besteld, en van de week bovenin het voorraam plakken!

Tedo


Bobo1.6

Klopt, dit waren de enige die ik kon vinden. Ook met eigen tekst kon ik niet juiste lettertype vinden helaas. Komt wel een foto uiteraard als ze erop zitten!

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev