Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Je kan ze monteren,en dan starten,echter moet je dan wel een AFR meter hebben om te zien
of die arm of rijk loopt,geen van beide is goed voor de motor.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Mikey

Open carbon luchtfilter gekocht, even proberen, als hij niet lekker trekt dan weer terug naar het origineel
groet Mike

jarno27

Ligt eraan waar je hem plaatst rechts voor de koplamp is vrij koude plek als je er voor staat maar iniedergeval de linkerkoplamp anders

Joost

Raamsierlijst chroom megane cc 2005.
Overal gezocht niet te vinden dus aangepast van een ander type Renault .
(Mischien had ik het dit onder projecten moeten plaatsen)

Foto's van het eindresultaat volgen binnenkort.



Mikey

Citaat van: jarno27 op  8 september 2015, 10:01:47
Ligt eraan waar je hem plaatst rechts voor de koplamp is vrij koude plek als je er voor staat maar iniedergeval de linkerkoplamp anders

Hoi, het is gelukt. Bij het nieuwe carbon open filter zitten van die opvulringen om de diameter aan te passen. Ik heb het bestaande luchtfilterhuis helemaal weggehaald en het open filter op de bestaande luchtslang gemonteerd. Hoefde ik ook niks te regelen voor de slang die op de luchtslang zit en naar de stappenmotor gaat.

het open luchtfilter heeft een carbon behuizing, deze heb ik getieript (met speling omdat het blok heen en weer gaat) op het chassis bij de bestaande koude luchtaanvoer van het originele luchtfilterhuis. Het loopt en het rijdt en het gromt. even wennen maar het komt goed. Hij loopt nog steeds mooi stationair, dacht dat deze aanpassing wel een schommeling zou veroorzaken maar valt mee

Groet Mike

Rohald

Foto's Y (Volgens mij ben je ons al aardig wat foto's verschuldigd :D).
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Yorick

Goed bezig Mikey! Het wordt tijd voor een projectpagina met updates, foto's en verhalen  :police:

Joost

Vandaag mijn raamlijsten gemonteerd.
{ geen plakstrip dus )







mark


Tedo


Joost



mark

Zo hoort het ook.  :P  :D
Netjes 1x per maand in de wax zetten.  Y

Tedo

Nee joh, 1 à 2 keer per jaar voldoet (en dan wel eens in de twee weken wassen met goede shampoo) voor een glanzend resultaat.

korte

Een goede wax blijft inderdaad wel een maand of 4-5 zitten  !-! Ik poets/detail mijn auto ook 2d per jaar een keer bij aanvang seizoen (april) en een keer na het seizoen (september/oktober)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev