Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Tedo

#90
Ik ben benieuwd wat het je gaat opleveren, Mark.

Vandaag ook een kleine upgrade bij de Estate. Ik vond het jammer dat het lampje voor de achterpassagiers maar een stand/lampje heeft. Bij de Megane II hebben de achterpassagiers net als vooraan drie lampjes, die apart schakelbaar zijn. Dus een lampje bedoeld voor de voorpassagiers ook achter geplaatst:

Eerst:



Nu:



Uiteraard met led's erin  ;)

Felix

Netjes Tedo! Even de sloop bezocht?
(Niet elke Megane II is standaard met drie lampjes uitgerust hoor  ;))

Tedo

Oh, is dat zo? De luxe versies wel (en ik heb ook een luxe III, dus dat hoort er wel in)  ;)

Het lampje komt van eBay.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Daan

Zwarte badges voor de logos binnen gekregen. Nog niet gemonteerd, weet nog niet of ik het mooi vind. Wat vinden jullie?





Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Willem

Ik vind het wel mooi staan. Nu nog luxe kentekenplaten.  !-!

Daan

Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van zwarte logo's op een witte auto.

DKelly

Citaat van: Daan op  1 september 2015, 18:46:13
Zwarte badges voor de logos binnen gekregen. Nog niet gemonteerd, weet nog niet of ik het mooi vind. Wat vinden jullie?





Mooie auto, mooie badges. Mijn smaak is dat ik er zelf er niet zo snel voor zou kiezen. Welke kleur dan wel? Geen idee een kwestie van research. Wit op Wit lijkt me wel chique maar dat is in mijn hoofd. Werkelijkheid is meestal anders.

 


MeganeScenic1.9dCi

Een stickerbomb is ook wel leuk!
Dat breekt lekker en is in verhouding nog subtiel genoeg..
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Tedo


Daan

Ik ben bang dat ze in de kast gaan blijven liggen, kan er nog niet aan wennen  :x
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

MeganeScenic1.9dCi

Voor het mooie zou je de MEGANE letters ook verwisselen voor zwarte letters.
Ik denk dat het dan beter staat.
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Joost

Ik heb gisteren mijn megane opgehaald bij de spuiter. Deze heeft de grijze stootvlakken in mijn voor en achterbumper glad gezet en in in carrosseriekleur mee gespoten. Echt een stuk strakker geworden. Ben er blij mee.




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev