Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

mark

Het word 7J en 7,5J, die kerel waar ik de bbsjes van had gekocht had alleen nog randen in deze maten liggen.
Ik kon wel 4x 7,5J krijgen maar dan zat ik met 2 velgen op et 20. en dat is ook niet helemaal de bedoeling.  :D
Ik zit nu op et 30 en 31,5  !-!

Alessio

Raak je achteraan de wielkasten dan niet? Ik zat met 7J en et 38 paar mm's van men wielkast vandaan..

Ik zou zeggen,veel poetsplezier  :D Moet om de 2dagen men velgen eens afspuiten om de chrome randen proper te kunnen houden met al dat stof erop  8)7

Willem

Ik rij ook gewoon met 7.5J en et33 dat rijdt Mark op dit moment ook.

mark

Ik was mijn auto toch elke 2 dagen. Dus dat gaat geen verschil uitmaken.  :D 7,5j met 195 banden gaan net goed zonder de wielkasten te rollen.  !-!

Mikey

Hallo,
vandaag op de sloop een aantal onderdelen gehaald en geplaatst. Knapt je auto goed van op ;-)

via marktplaats een rechter voor mistlamp en andere achterlichten besteld

zaterdag haal ik een sportdemper op ;-)

ben benieuwd

groet Mike

korte

Mikey

inderdaad   Y Y Y Y Y Y
nog geen tijd gehad om een foto te maken van de auto, ben nu de sloperijen aan het afstruinen en dingen aan het maken
druk druk druk

probeer een luchtinlaatslang voor een 2.0 ide te vinden op de sloop, een drama

foto's komen nog
groet Mike

jarno27

Open luchtfilter erop joh geeft ook nog eens lekker geluidje

Mikey

zat ik ook aan te denken maar dan zuigt ie alleen maar warme lucht aan, das niet de bedoeling
probeer eerst via via aan een goedkope inlaatslang te komen
groet Mike

Rogier

Als je de openluchtfilter achter de koplamp zet dan komt er niet veel warme lucht bij. Ik had een 1.6e ik had de openlucht filter onder in de voorbumper gemaakt. Daar komt alleen maar koude rij wind.

Willem

Ik heb mijne achter de koplamp ter hoogte van de mistlamp met nu een buis van de grill naar het filter voor meer koude lucht.

Christian de Vriend

Bij de 1,6 had ik het zo

En bij mn huidige 16v heb ik het zo

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Ik heb vanavond samen met een vriend van mij een nieuwe multiriem gemonteerd, een nieuwe ruitenwisser vloeistof pomp gemonteerd en ik heb de airco bijgevuld. De airco miste 100 gram aan vloeistof.

Tedo

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev