Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mikey

Auto gewassen a la 4,95 en rubbertje gekocht voor de antenne  -- 8)7
groet Mike

korte

Citaat van: Mikey op 12 september 2015, 21:09:20
Hmmm,
wat een reacties, en dat al helemaal over een weggehaald kenteken??? Volgens mij had ik de foto's erop gezet ivm de aanpassingen die ik aan de auto had gedaan

Ik had het kenteken weggehaald omdat mijn vader laatst een stukje had gezien bij opgelicht. Ze schijnen dan je kenteken "te lenen " voor een andere auto. Ja je zal het maar verzinnen
Waarschijnlijk om een sloper rijdend  te maken en wie krijgt daarna post van CJIB ...... juist Mikey

Volgende keer meer op de aanpassingen letten en wat minder op de photoshopdetails

groet mikey

Ach mikey, het is geen.persoonlijke aanval he  ;) Maar doet zo afbreuk aan de foto en in het openbaar is je kenteken ook gewoon zichtbaar.... En opgelicht... Daar maken ze met het oog op sensatie ook vaak van een mug een 🐘

Maar mijn eerste reactie was dacht ik wel gericht op je aanpassingen  !-!

En wat betreft die slang.... Ductape ziet er niet uit  :neen: en ik begrijp dat je er geen 169 euro voor neer gaat leggen, is een siliconenslang geen optie? Die zijn vaak bij de betere automaterialenzaak of via internet gewoon los (op maat) te verkrijgen en dat ziet er meteen dik uit.

Mikey

#167
Hoi,
ik heb ook al nagedacht over een andere slang maar dan heb ik een slang over. Namelijk de slang die op de inlaatslang zit aangesloten, deze gaat richting de stappenmotor

idee??
groet Mike

Willem

Los filtertje op de stappenmotor monteren en via ebay een siliconen slang bestellen. Zijn dan helemaal niet duur. 

Ik heb zelf momenteel ook nog met pvc buizen, maar die worden binnenkort weggegooid. Ik neem Christian zn buizen over.  :)

Mikey

#169
haal de optie citaat dan weg!

Willem

Dat is in niet nodig als de forum gebruikers de regels respecteren.  We verwachten daarom ook dat jij gewoon een bericht kunt plaatsen zonder de extra moeite te nemen om op de citaat knop te drukken.

Mikey

net de forumregels betreffende de quote/citaat gelezen
helder
groet Mike

Willem


Tedo


Willem


Tedo

Dank je Willem. Ik had de letters eigenlijk liever links gehad, maar het Renault Sport stond al standaard op de afdekplaat.

Rohald

Vind het zo ook wel leuk staan hoor. Misschien een ideetje ;)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark

De postbode heeft vandaag ook eens wat anders als rekeningen en loonstrookjes bezorgd.  !-!
(doet hij de laatste tijd wel vaker  :D )


Hopen dat het zo gaat passen, ik moet een paar rare krappe bochten maken om van het espace v6 filter naar mijn gasklep te komen achterop het blok.

Christian de Vriend

nice !-!

Moet je ook nog een dikke slang hebben,voor van filter huis naar (weg van motorruim)?

die van mij komt van biesheuvel.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark

Ja die moet ik ook nog ff bestellen. Maar ik ga eerst het filter monteren, en dan zie ik wel welke buizen/slangen ik nodig heb. Moet ff kijken waar ik dat spul kwijt kan zeg maar.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev