Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

Willem

Tedo

jarno27

Tedo

Vandaag mijn andere set 18" Serdard velgen eronder gezet. Nu met 235 banden i.p.v. de standaard 225. De oorspronkelijke set ga ik laten herstellen en poedercoaten. En als dat naar tevredenheid gebeurt, er daarna nieuwe (Michelin) banden onder laten zetten. Afhankelijk van de ervaring met de 235's bekijk ik of dat weer 225's of misschien toch 235's worden. Daarna gaat er weer een set in de verkoop, net als de Dunlop Sport Maxx banden.

Felix

Netjes Tedo! Niet te veel rood toevoegen hè, anders lijkt hij straks nog op een Golf GTI  :D

Tedo

Hahaha, nee hier blijft het bij. Is een leuke doorvertaling van de rode lijn op het dashboard. Een beetje kleur mag wel bij een grijze muis.

Benjamin Renon

Netjes gedaan hoor, Tedo.

Het is niet zichtbaar, maar vandaag eerst de nieuwe remblokken laten monteren door een collega. De oude schijven waren nog goed, dus nog niet mee vervangen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Maar zeker niet onbelangrijk. Top!   Y

Mijn eerste rit vandaag met de 235 banden beviel wel.

Umpire (Robin)

En ik maar denken dat onze auto die beker wel eens zou kunnen prolongeren. Niet dus :neen:
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Elke nieuwe stap moet een verbetering zijn, niet waar?  ;)

Heatzone (Mark)

mark

Helemaal mee eens Tedo.  !-!
Als iets versleten is, is het tijd voor een upgrade.  :P

matthew

dannyfm

In de vakantie maar even een RGB Led stripje aangeschaft en in stukken geknipt voor onder het dashboard en onder de stoelen en kofferruimte. zit aangesloten op de verlichting van de auto zelf en tevens ingesteld op Oranje licht en op zijn zwakste stand zodat het net het beetje een zweer verlichting bij de voeten geeft.

Tevens een Alpine radio aangeschaft. de CDE-178BT met een APF-D001RE interface er bij voor de Renault stuurbediening en Externe Display. werkt echt perfect.

achterin een hele kist gebouwd voor de Speakers en versterkers. de rol mat kan er nog overheen ook zodat er niks zichtbaar is. ben er wel dik tevreden over.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev