Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 66

Gestart door matthew, 23 juli 2015, 21:38:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Willem

Sws elke 2 weken was ik mijne. Binnenkort een DAP500 aanschaffen en in ieder geval 1x per jaar polijsten in de glaze en daarna in de wax. De glaze en wax dan 1x per 2 maanden opnieuw.

mark

Dat ligt er aan hoe vaak je de auto wast. Want ik rij +/- 90 km per dag, dus dan is mijn auto ook snel smerig.
Als het nodig is was ik die van mij soms wel 3x in de week. En zodra de lak weer iets stroef aan begint te voelen komt er gewoon weer een laagje wax op.  :P

Mikey

Hoi boys and girls,
aangezien ik zo druk met de auto bezig ben vergeet ik af en toe de foto's te maken, deze volgen nog  !-!

Vandaag mijn zwarte gespoten grilles terug geplaatst, is netjes geworden naast het zwart gespoten embleem, ben geen meesterspuiter maar met een beetje creatieviteit kom je er wel

via ebay nieuwe bosch bougies besteld en binnengekregen. Deze hebben 4 punten waar de vonk tussen springt, ben benieuwd  :P
vandaag geplaatst en de oude verwijderd. Als je voor de auto staat waren de 2 linkerbougies nat van de olie, zelfs langs de mantel. Hoop niet dat mijn koppaking doorlekt  >:(
alles schoongemaakt en de nieuwe bougies met wd-40 ingespoten en geplaatst. even gestart en hij draait weer. Nog niet gereden, morgen de test

wordt vervolgd.
foto's van de aanpassingen volgen nog das beloofd
groet Mike

jarno27


Tedo

Vanavond nieuwe originele pedaalrubbers van eBay in de sedan geplaatst. De oude waren aan vervanging toe.

In de knipperlichten in de spiegels van de estate oranje ledlampjes gezet, ook via eBay.

Mikey


Mikey

Hoi,
heb even wat foto's gemaakt van de aanpassingen die tot nu gedaan zijn

enjoy  :9~










korte

Leuke aanpassingen, maakt die carbon luchtfilter veel meer herrie of valt het mee? Zal samen met die sebring einddemper vast lekker klinken!


Maar waarom blur je je kenteken? Dat heb ik nog nooit begrepen, op straat ziet toch ook iedereen hem....  Vind dat persoonlijk altijd afbreuk doen aan de foto, als je niet wilt dat ie erop staat haal m er dan ff af.

jarno27

Beste korte daar heeft iedereen hun eigen redene voor.
Persoonlijk stoor ik me beetje aan je gedrag op het forum
Je bent erg nadrukkelijk met je mening aanwezig.
vind het nogal negatief overkomen naar andere toe.
zie het als positieve feedback en doe er wat aan.
Want je zal het best goed bedoelen laat het ook zo overkomen  !-!

Tedo

Tsja, het mooiste is helemaal geel Photoshoppen als je niet wil dat er 52-GZ-HT gelezen wordt (sorry, het is met een beetje goede wil nog steeds te zien). Laten we verder weer ontopic gaan, en elkaar en elkaars mening respecteren, heren.

Willem

Haha Tedo  :D Ben het wel met korte eens. De foto wordt er niet beter op daardoor.

Verder heren. Blijf het netjes houden.

korte

Citaat van: jarno27 op 10 september 2015, 19:07:05
Beste korte daar heeft iedereen hun eigen redene voor.
Persoonlijk stoor ik me beetje aan je gedrag op het forum
Je bent erg nadrukkelijk met je mening aanwezig.
vind het nogal negatief overkomen naar andere toe.
zie het als positieve feedback en doe er wat aan.
Want je zal het best goed bedoelen laat het ook zo overkomen  !-!

Het is maar hoe je het leest  ;)

Maar ik loop hier niet bewust te vervelen, dan kan ik wel een account aanmaken op dumpert ofzo.... En ik geef voldoende complimenten, zo ook over de aanpassingen, het carbon luchtfilter en de sebring uitlaat....
Maar ik heb een mening en die steek ik nooit onder stoelen of banken, en alles nuanceren en knuffel uitdelen doe ik wel op de komende margriet winterfair en huishoudbeurs...

Kom op zeg, het valt allemaal wel mee en we zijn niet van suiker toch? En dat de ene mening de andere niet is so be it!
Als je input wilt van meer leden op Yorick, willem, Tedo,  willem, Paul, mark en Mark na dan kan dat soms afwijken van wat jij of ik goed vinden.
Kom op he, ik draag hopelijk wel iets bij en ben dagelijks online. Ja, ik adviseer soms met klem, wat je ermee doet moet men zelf weten daar ga ik niet over... Maar probeer met de beste bedoelingen iemand te behoeden van schade/extra kosten mbt distributie en ik heb het ook niet op ondermaatse blokjes die voldoen aan de milieueisen met een turbo... Ieder zijn ding!

Maar ga hier niet aub geen censuur toepassen omdat het Allemaal vriendelijk moet! Ik geef voldoende complimenten als ik het ook echt mooi vind. En als je mijn posts er op na leest dan valt het allemaal wel mee  ;)


Klaar?  !-!

mark

#147
Ja van dat blurren snap ik ook niet helemaal, hij heeft ook gewoon een paar foto's er op staan waar het kenteken wel gewoon zichtbaar is.  :dunno:
Maargoed dat vind ik zowiezo raar dat je een kenteken gaat blurren.  ;)

Maar stiekum ben ik wel jaloers dat ik geen metalen inlaatspruitstuk heb. Had ik anders mooi kunnen polijsten.  :P

korte

Ach ja, laten we het blurren maar vergeten  ;) ik wil niet de aanstichter zijn hier van iets en nog meer "op mijn kop krijgen" maar vond het alleen afbreuk doen aan de foto's that's it! En op de openbare weg rij je ook niet rond met de gedachte; oh, als ze mijn kenteken maar niet lezen".


Zijn er trouwens geen inlaatkits te bestellen? Ik wil namelijk ooit nog eens een carbon plenum en Ferrari gasklep op mijn 156 monteren (is alleen zo verschrikkelijk duur...) weet niet of er iets voor de megane is? Kan me voorstellen dat inderdaad niet iedereen een plastic afdekkap kan waarderen.

mark

Wat bedoel je met komplete inlaat kits?

Voor de 1.6 16v is wel van alles te krijgen. bijv. een carbonnen inlaatspruitstuk of ITB's maar die prijzen gaan nergens meer over.
Voor renaults worden de echt mooie dingen vaak alleen op bestelling gemaakt. Dit kost dan ook vaak 3x zoveel als je bijv. iets voor een volkswagen besteld.

En ik heb het ook niet zo op nutteloze plastic afdek kapjes, deze heb ik dan ook uit mijn motor ruimte verbannen.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev