Advertenties


renault megan coupe kopen

Gestart door flip, 17 juli 2015, 10:03:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Voor die afstand start je je auto toch niet?
Misschien als regent...

Paul

Citaat van: Remko op 20 juli 2015, 09:07:40
ik lees dat je dan met de fiets moet, waarom doe jij dat niet :D :D

Ik moet smorgens ook nog een kind wegbrengen. Dan is een fiets niet echt praktisch. Zeker niet kwa tijd.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

flip

het zal maar is flink regenen en stormen dan ben ik toch blij met een megan  :grin: , blij dat ik rij . maar ik zal ook echt wel eens de fiets pakken . maar auto is ook een beetje hoby he . en voor me zoon ook op te halen . en affen toe een keer de stad in duiken . is toch 20 km rijden de stad .  Y dat ga ik dus niet fietsen  :neen:

Mikey

Hoi,
ik heb nu sinds een aantal weken een 2.0 ide uit 2001 met 260000 km op de teller. Ik heb in het begin veel problemen gehad met het stationaire toerental maar heb het zelf in orde gemaakt (ook na veel lezen op het forum) en hij rijdt nu een stuk beter. En de auto is erg vlot, boven de 3000 rpm wil ie wel
Ik kan niet merken dat hij 260000 km heeft gelopen, dus ....

ik zou voor de 2.0 gaan en dan donderdag goedkoop tanken ;-)
groet Mike

Rohald

Uhm, Mickey: hou jij er rekening mee dat jij met je ide niet goedkoop gaat tanken. Je hebt echt v-power of bp ultimate nodig. Of indien verkrijgbaar competition 102 van firezone.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Mikey

HMMM, ok maar die is een beetje duur aan de pomp, scheelt 10 centen de liter op euro 95
ik rijd nu momenteel op euro 95, merk je dan echt verschil als je 98 tankt?
groet Mike

Rohald

Als jij euro95 blijft tanken met je IDE dan is de kans groot dat je hem over 1 jaar weer weg kan doen. Om alles goed schoon te houden is v-power of bp ultimate echt aan te raden. Ik heb het zelf meegemaakt dat ik problemen kreeg ermee. Dankzij dit forum weet ik nu ook met hoeveel "liefde" je een IDE motor moet behandelen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Benjamin Renon

Een IDE rijden is een van de duurdere opties. Kwaliteits benzine en ook goed warm rijden en langere afstanden rijden. Korte stukjes zijn niet aan te raden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rohald

Ik denk dat Mikey (net als ik 6 jaar geleden) onvoorbereid een IDE gekocht heeft. Geeft niet, daar is dit forum voor om te weten hoe je een IDE moet behandelen. Maar goedkoop is bij een IDE al snel duurkoop. Weet wel dat je met de juiste onderhoud een geweldige auto bezit Y
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Mikey

Hoi,
ik heb al veel goede tips van dit forum gehaald en toegpast bij het onderhoud op deze 2.o ide.
ik begin mijn auto mijn zijn nukjes goed te kennen onderhand. Ik rijd nu elke dag en vaak ook nog een blokje om om het blok goed warm te krijgen. In het begin had ik problemen met het stationaire gedeelte maar dit is nu zo goed als weg. Ik heb alles schoongemaakt wat vies kon zijn en ook een keer Wynns in de tank gegooid voor het schoonbranden van de motor en het onderhoud van het benzineleidingsysteem
morgen gaan er nieuwe bougies in en dan kijken we verder.
ben voorlopig tevreden en op euro95 rijd en start hij prima, ik rijd geen korte stukjes dus....

Rohald

Mooi zo !-! Blijf dit bijhouden dan heb je veel plezier van je auto. Vergeet niet de olie regelmatig te vervangen. En mocht je toch nog problemen krijgen, probeer dan eens de v-power of bp ultimate. Het wordt niet voor niets aangeraden (en ik kan het weten :D).

O, en hoe zit het met je egr? Al afgedopt?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Mikey

Citaat van: Rohald op  8 september 2015, 22:05:56
Mooi zo !-! Blijf dit bijhouden dan heb je veel plezier van je auto. Vergeet niet de olie regelmatig te vervangen. En mocht je toch nog problemen krijgen, probeer dan eens de v-power of bp ultimate. Het wordt niet voor niets aangeraden (en ik kan het weten :D).

O, en hoe zit het met je egr? Al afgedopt?

nee nog niet gedaan, wel ervaring mee met een corsc c gsi, deze heeft er ook 1
komt goed
groet Mike

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev