Advertenties


bedrading uitgebrand

Gestart door johncabriolet, 26 juni 2015, 16:43:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johncabriolet


hallo allemaal,
Bij de cabrio is de bedrading van de raammotor linksvoor uitgebrand inclusief de aansluitconnector, motor en module dus kapot.
Nieuw mechanisme erin, maar 2 dikke draden en drie dunne, waar komen deze op de connector.
Heb een connector van de sloop gescoord, maar de kleurstreepjes van de oude zijn niet te zien.
Hoe los ik dit op ???

Alvast bedankt voor meedenken

mark29

Regel meteen een kabelboompje van de deur dan, deze hebben erg vaak problemen. Als er iets een groen stipje van oxidatie opzit, werkt het spul niet meer.
Die raammotor krijgt maar pulsjes namelijk.
En de klemkracht van de stekker is erg belangrijk.
De aansluiting tussen de deuren is ook erg gevoelig voor oxidatie.

johncabriolet

Nieuwe kabelboom snap ik ook, maar bij ons niet te vinden.
Absoluut geen oxidatie op de diverse connectoren, dus connector op de sloop uit andere renault geknipt
Vandaar de vraag welke 5 draden komen ( waar ) op de connector.
Misschien iemand een schema van de deur bedrading bv aansluiting 1 op connector is zoveelste op connector bij de deurstijl

mark29

Ja dat kan ik je zo ook niet zeggen.

johncabriolet

opgelost,

alles werkt weer als behoort.
dankzij een man die op ebay de temic repareerd.

Hi John,
1) SWITCH (NORMALLY OPEN - GOES *NEGATIVE ON SWITCH PRESS UP/DOWN)
2) SWITCH (NORMALLY OPEN - GOES *NEGATIVE ON SWITCH PRESS UP/DOWN)
3) NEGATIVE
4) CONSTANT POSITIVE (FROM FUSE BOX)
5) NOT USED (PLASTIC STUD) NOT A RESET BUTTON (CHECK IT YOURSELF)
6) NEGATIVE TO OPERATE MODULE (ROOF OPRATION, GLOBAL SWITCHING) CARS U.C.H

If you have a volt meter, test between 12 to unknown wires while someone clicks associated switch up and down to identify pins 1 and 2.
You should get 12v as the switch switches to ground.
Any problems please give me a call (01642) 533398
Cheers,
Mike.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev