Advertenties

Topic: Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 28

Gestart door Stefan, 25 juni 2015, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

Bobo1.6

Ik zou eens gaan bellen Jarno, zal niet de wereld hoeven kosten denk ik!

jarno27

Gaat ik ook ffn doen  :q
Pfoee 97 km rijden 

Yorick

Desnoods haalt Mark hem er voor je af en spreek je iets met hem af?

jarno27

Heb al gemaild  40 euro nette prijs opzich
Alleen momenteel niet haalbaar uit mijn portomonnee l-
Ivm ander onderhoud
Dus hopelijk staat die er volgende maand nog  o-)

Bobo1.6

Willem

jarno27

mark

De afstand voor 1 onderdeeltje maakt mij eigenlijk niet uit. Deze sloop is voor mij iets van 35km/half uurtje rijden. Ik ben voor een cabrio bumper ook helemaal naar noord-holland gereden. (Toen stond deze cabrio nog niet op de sloop) er stond trouwens nog een coupe voor de cabrio met een remus eind demper.  ;) voor zover ik dat kon zien nog in een redelijke staat.  !-! Deze ligt wel zonder wielen plat op de grond.  :P

Willem

mark

DKelly

Citaat van: Heatzone (Mark) op  2 september 2015, 13:10:11
Ik heb contact gehad met de verkoper van de verlagingsveren en hij wilde ze alleen aan mij verkopen als ik € 45 verzendkosten betaalde... Toen ik aangaf dat de verzendkosten maar € 14,95 bedragen via DHL, kreeg ik vanochtend het bericht dat hij ze aan iemand anders had verkocht die het heeft opgehaald.   8)7

Op mijn mail heeft hij niet eens gereageerd... En ik mailde gelijk na de link van Tedo

Tedo

Tsja, soms zit er een verkeerde tussen. 99% van de Duitsers vindt het juist leuk wat over de grens te verkopen.

Zwarte koplampen voor de Megane I ph.2

Schroefset Megane I

Goedkope 17" Schuss set voor de III.

Willem

Dat is een vaste verlaging Tedo, geen schroefset volgens mij.

Christian de Vriend

150€ voor een hele (nieuwe) set? dan ga ik me toch afvragen hoe de kwalitiet is.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Er staat gewinde fahrwerk. Ik dacht toch dat dat schroefset betekende. En een vaste verlaging bestaat alleen uit veren, toch?

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev