Advertenties

Topic: Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 28

Gestart door Stefan, 25 juni 2015, 20:24:48

Vorige topic - Volgende topic

Yorick

Die staan echt al zo lang op Marktplaats..! Ben benieuwd of iemand van ons geïnteresseerd is.

jarno27

Nou willem ik zeg kopen halen we hem met zijn alle op in oktober !-!  :D wat  zal die gek staan kijken dan

Yorick

Staat erg dik op een Cabrio hoor Jarno, kijk maar naar Samantha :)

Christian de Vriend

ph2 morrets zijn mooier dan ph1,jammer dat ze de knipperlichten niet hebben mee aangepast.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Nee bedankt Jarno, vind m'n koplampen zoals ik ze nu heb prima. Misschien komend zomer de ringen in de lampen zwart spuiten.

jarno27

Had het eigenlijk over de bumper haha
Maar die morette koplampen begin ik niet aan.
Wordt hele week schuren om dat rood eraf te krijgen enz.

Willem

Dat valt wel mee. Als je een goeie primer gebruikt hoeft het Rode er niet helemaal af.

Heatzone (Mark)

Ik heb contact gehad met de verkoper van de verlagingsveren en hij wilde ze alleen aan mij verkopen als ik € 45 verzendkosten betaalde... Toen ik aangaf dat de verzendkosten maar € 14,95 bedragen via DHL, kreeg ik vanochtend het bericht dat hij ze aan iemand anders had verkocht die het heeft opgehaald.   8)7

Tedo

Verzenden hoeft inderdaad niet meer dan twee tientjes te zijn. Jammer, de meeste Duitsers zijn niet zo moeilijk (is mijn ervaring).

Heatzone (Mark)

Ik heb inderdaad wel vaker contact gehad met Duitse Ebay verkopers en mijn ervaring was ook altijd goed! Toch bedankt voor het spotten Tedo !-!

mark

Heb vandaag op de sloop een fase 1 cabrio gezien waar nog een achterbumper op zit.

Staat bij niks autodemontage in westerhaar.  ;)
De bumper is wat beschadigd aan de onderkant.
Deze sloop hoeft nooit de hoofdprijs voor hun onderdelen, dus duur zal deze bumper niet zijn.  ;)

jarno27

Tedo

De prijs zal wel een foutje zijn, maar voor € 80,- deze 19" Megane III RS velgen

Zwarte roadbox voor de I cabriolet

Leuke 17" wintervelgen voor de III.

Snuffel

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev