Advertenties

Xenon naar standaard

Gestart door jw, 18 juni 2015, 20:58:06

Vorige topic - Volgende topic

jw

Hallo ik heb al een poosje problemen met mijn originele xenon verlichting. Het gaat om een fase 2 model. Nu wil ik de units omwisselen voor standaard modellen maar is dat mogelijk zonder kabelbomen te vervangen.

Tedo

Andersom wordt vaak gedaan/gevraagd, en dan heb je andere kabels nodig. Dus dat zal vice versa ook wel nodig zijn.

Felix

Dat is bij de Phase 1. Volgens mij zit het bij de Phase 2 weer anders. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij is de kabel bij xenon en halogeen hetzelfde.
Mocht hij toch anders zijn, de kabel wisselen is vrij eenvoudig en zal vast niet zoveel kosten op de sloop :)

jw

Dan ga ik kijken op de sloop voor een setje standaard lampen en zal ik de kabel gelijk meenemen mocht het niet passen.

jw

Mocht iemand nog een setje originele koplampen in de aanbieding hebben hou ik me aanbevolen.

tilpieter

kabelboom van phase 2 zonder en met xenon is in ieder geval met stekkers hetzelfde (weet niet hoe het zit met automatische hoogteregeling). heb die van mij omgebouwd van phase 1 xenon naar phase 2. daarvoor had ik wel andere kabelboom nodig.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev