Advertenties


lpg tanken lukt niet

Gestart door meganeclassic, 15 juni 2015, 22:09:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

meganeclassic

Hallo allemaal.

Het lukt niet om lpg te tanken met me megane break van bj 2000.het is een 1.4 16 v met een eurogas installatie.
En stond vanavond ook stil op de snelweg,toe viel die uit omdat de benzinetank leeg was.terwijl ik op gas reed.wel een beetje dom maar me meter werk niet altijd.los contactje

jarno27


meganeclassic

Haha ja zou dat het zijn

Fubar (Marcel)

Benzine tanken lukte dus ook niet?  :neen: l- 8)7
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

meganeclassic

Benzine tanken lukt wel.
Maar reed op de snelweg op gas.want er zit nog wel wat in de tank.en in ene x viel die uit omdat de benzine tank leeg was.dua heb er wat benzine in gegooit en kon weer gaan.en dan slaat die over oo gas gewoon.maar gas tanke lukt niet.
10 tot 20 cent en meer niet,dan stopt de pomp

hansenn

volgens mij rijd je dan niet op lpg, maar gewoon op benzine, terwijl je een volle gastank hebt.
Hij zal dan toch op de een of andere manier niet overschakelen naar gas, terwijl die dat misschien wel aangeeft.

kan je hem handmatig overschakelen?

meganeclassic

Maar merk wel dat die overschakelt heb ik het gevoel

meganeclassic

Voel ook wel dat die anders rijd als die overgeschakeld is.net nog even geprobeerd te tanken.maar hij stopte weer bij 25 cent hellaas

meganeclassic

Volgens mij schakelt hij toch niet over op gas.en het ledje brand wel.wat zou dat kunnen zijn.

meganeclassic

Iemand bekent met het probleem?

meganeclassic

Als ik hem handmatig doe dan merk ik ook niks.alleen het ledje veranderd.tankmeters die het allebij niet ook.heb er al een tijdje last van dat de ene het wel deed en dan weer niet.maar nu doet niks het.zou het daar ook aan kunnen liggen?

hansenn

hoor je het achterin wel klikken als ie overschakelt op gas?

meganeclassic


hansenn


meganeclassic

Is er een manier dat ik die zelf kan testen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev