Advertenties


Uitlaat verplaatsen

Gestart door Megane2000Coupe, 3 juli 2005, 22:23:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Megane2000Coupe

@ Edgar: Kom zelf uit Lelystad, maar heb geen standaard voorbumper he  :P

Kom hier sommige drempels geen eens over, en ben al bij meerdere garages geweest en daar kon ik de brug niet op.
Ja of je moet er een stel planken voor leggen, zodat de oprit langer word, maar dan nog word het lastig

Edgar

Ik ben voor 45mm verlaagd en een laguna onderlip erop, welke voor de nodige schraapgeluiden zorgt, maar hier in Emmeloord bij de Renault hebben ze een beetje en verzonken brug en een vierpootsbrug vooral die laatste moet kunnen.

Megane2000Coupe

@ Edgar: Ja ken die Renault garage in Emmeloord wel. Maar als ik me goed kan herinneren is de oprit er naar toe nogal steil.
Ik heb een voorbumper die nogal een stuk verder naar voren steekt dan andere bumpers  :P, kan je anders misschien een foto maken van de oprit daar zodat ik kan kijken of ik er op kan. En wat die 4-poots brug betreft, komt die er wel bij mij onder dan???
Heb namelijk me sideskirts weg laten werken aan me carrosserie en die zijn dus stuk lager dan me bodem  ;)

Edgar

4-pootsbrug kan je er wel onder krijgen schijven kun je draaien zodat ze eerst heel laag zijn en vervolgens kun je ze weer opdraaien tot de dorpels van de auto zodat de auto omhoog kan. Oprit is inderdaad steil maar aan de rechterkant moet het zeker lukken daar valt het namelijk wel mee.


Heb je anders foto van je auto misschien wel eens gezien...

Megane2000Coupe

@ Edgar: foto heb ik wel, maar weet ff niet hoe ik ze hier op krijg. Voeg me anders maar toe aan msn als je wil:

megane2000coupe@hotmail.com

Dan kan je precies zien hoe me megane er uit ziet en hoe laag ie is :)

peterachterop


Edgar

Hier de foto's van de Megane en inderdaad errug laag....









Is een Bodykit van een Celica op gemaakt. Voor degenen die benieuwd zijn naar wat voor bumpers e.d.

peterachterop

hmmm...

Die van mij kon ook bij de kwikfit de brug niet op en gaat as maandag naar de garage 1 straat verder op.
Kwik fit is passe. te*#% ley#4!rs.

De bumper is misschien 2 cm lager maar dat kon niet.
Zonder bumper mocht niet en er zelf op- rijden al helemaal niet. volgende!

Megane2000Coupe

@ Edgar: Thanks voor het plaatsen van me foto's. Had het zelf dit weekend ff druk met werken  :P

@ Peter: Naar Kwik-fit gaat me auto zo wie zo nooit.  :-X Geen woorden voor ze  ;D


Vrijdag ff MCC Sport gebeld om te vragen wat het bij hun zou kosten om me uitlaat naar de andere kant te laten verplaatsen:

Ze vroegen er 415-500 Euro voor  ??? :-[    Beetje te veel voor mij. Dus zoek nog wel ff verder en anders over een week maar ff kijken met een vriend van me die kan lassen of het zelf te doen is  :D

Megane2000Coupe


Gast Apeldoorn

Tips ??


Bodykit v/d celica eraf halen.......


Megane2000Coupe

Ja grappig ja Gast Apeldoorn  8) 8) 8)

Bedoelde meer bruikbare tips en trouwens me skirts kunnen er geen eens af, zitten aan carrosserie weggewerkt  :)
(en ja het kan er wel af, maar wat voor schade je dan hebt  :P)

Dus alleen bruikbare tips graag.

Vind de bodykit van de Celica er prima op staan en was heel veel werk om het aan te laten passen, geloof mij  ;D

Meganez

Heb je hier nog wat aan?




Megane2000Coupe

@ Meganez: ja dank je wel, weet nu wel een beetje hoe de buis moet gaan lopen. Maar moet bij die van mij de buis gaan aansluiten op me middendemper. Dus om dat precies te zien zal ie toch een x op een brug moeten.

Maar toch bedankt voor de foto.  :D

Meganez

Dan zou ik van de middenpijp afblijven, dan vervolgens een pijp met een bocht over de torsie as laten lopen. En dan, waar ik mijn splitsing heb, de pijp de andere kant op gooien. Op dit punt (waar bij mij op de foto de splitsing plaats vind) zit nog een extra ophangrubber die normaal voor de standaarduitlaat wel gebruikt werd. Deze zou jij dan extra kunnen gebruiken door er zelf iets op te maken.

Voor de rest moet je de pijp ongeveer hetzelfde laten lopen als mijn rechter pijp. Hiervoor moet je sleep oog wel nog eraf geslepen worden. Ook gaat er nooit een grote demper op die rechter plek passen (ivm benziene leiding die daar loopt) dus er moet dan wel zo'n kleine ronde japstyle demper of zoiets op. (of geen demper? :P) en de ophangbeugels moeten zelf gemaakt worden, door 1 of twee staalplaatjes te buigen en dan of daar te schroeven of ergens aan vast te lassen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev