Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ik heb de mazzel dat de spreeuwen op mijn voorruit poepen :q

mark

Bij mij op de plastidip van mijn motorkap >:( >:( >:( >:(
Die troep vreet er in, en laat een vlek achter. *pakt een busje plastidip en spuit op de plek  :P *

mark29

Ja dat kan ook natuurlijk.

Rogier

Vandaag is het een dag met mooie snelle auto's op de snelweg. Eerst zag ik een dikke golf 5 gti, toen zag ik een dikke audi R8, toen zat ik achter een Megane 3 Rs later zag ik er nog 1 een twingo Rs en ik zag nog een mooie Megane 2 Rs met een dame erin :q ik keek in een rit van 15 a 20 min mijn ogen uit.

Tedo

Dat zou best eens kunnen, ik zag een (mat)grijze Ferrari California op de snelweg vanmorgen.

MeganeScenic1.9dCi

Ik zag gisteren een megane 1 ph 1 , rood van onder en zwart van boven, echter had de lak van de motorkap z'n beste tijd gehad en was het polyester van de bumper ook aan flarden..
Hij had een kenteken van '98 maar had ph 2 koplampen (ander neusje)

Al met al vergane glorie dus.. ik zal eens kijken of ik de volgende keer een foto kan maken (was aan het rijden)
Iemand bekend met deze megane?

(regio West-Zeeuws-Vlaanderen trouwens...)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Umpire (Robin)

Klaar hoor met de remblokken.

Was inderdaad niet heel moeilijk. Ik heb achter een lijmklem voor het duwen en vervolgens met een waterpomptang de draaiende beweging gemaakt.

Merkte toen dat rechtsvoor het dikke klemmetje van de ashoes gebroken was. Dat merkte ik al toen ik het wiel eraf haalde want ik had ineens allemaal smeer aan m'n handschoenen :D, even naar Brezan een nieuw klemmetje en nieuw vet gehaald en dat er ook maar meteen op gezet. Tedo heeft gister nog een mail gestuurd met waar op te letten en hoe de auto te verzorgen dus dat gaat ook allemaal goed komen!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Fijn dat het snel geregeld is!  Y Respect dat je dat zelf kan/durft. Remmen een aandrijving daar blijf ik vanaf.
Gek dat ze bij de garage waar we de wielen hebben laten wisselen en de sensoren opnieuw lieten inlezen niet gezien heeft dat dat klemmetje gebroken was.
Of misschien is het daar wel gebroken en hebben ze niks gezegd. De laatste keer dat ik wielen wisselde had ik in ieder geval nog schone handen  :D

Umpire (Robin)

Tsja, ik had ook schone handen hoor.. Ik kon alleen m'n handschoentjes meteen verversen  :D verder leer ik ervoor/van dus ik vind het superleuk om te doen. Vooral als je daarna even testritje maakt en het zit perfect in elkaar. Dat hoesje was weer een excuus om bezig te blijven.

Trouwens, je had gelijk over de motorsteunen! Ik heb vijf bouten aangedraaid en de trillingen zijn opgelost. Helemaal toppie dus! !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

jarno27

Remmen vervangen is vrij simpele klus
en leuk om zelf te doen ook.
Toch leuk dat je oude auto  met liefde wordt behandeld tedo.

Tedo

Dat is ook de reden dat ik 'm alleen hier op het forum aangeboden heb. Doe je dat op marktplaats, dan krijg je Jan en Alleman aan de deur. Zo kan ik 'm ook nog een beetje volgen.  !-!
Dus toch de motorsteunen, zoals ik dacht. Haast jammer dat ik dat zelf nooit gedaan heb.  ;)

Igoranty

Vandaag even een ritje gemaakt naar Dortmund en terug vanuit Lelystad. Moest even mijn vriendin wegbrengen naar de vliegveld. Auto reed super, alleen soms met optrekken deed moeizaam 8)7 8)7 Maar ja, wat verwacht je van een 1.4e :cry: :cry: Toch wel een leuke dagje gehad onderweg! !-! !-! :q :q
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

jarno27

Beste megane rijders ik heb een vraag.
Ik ga binnenkort op vakantie naar frankrijk nu hebben ze daar tegenwoordig e10 benzine volgens de checklijst op internet kan ik het gewoon tanken.
Maar heeft iemand hier ervaring mee
Mijn megane heeft een 1.6 e blok

Willem

Is gewoon overal euro 95 net als wat je in Nederland tankt.  !-!

Was er vanochtend nog, zit nu in Italië.

jarno27

Dan neem ik geen risico en tank ik gewoon euro95

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev