Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Umpire (Robin)

Ik heb een gave lichtgroene/lichtgele gezien. Ik ga zelf niet voor zwart inderdaad! o-)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

O, zo'n groengouden. Die willen alleen nog wel eens een verkleurd onderste deel van de achterklep hebben (dat is van plastic namelijk, de rest van metaal).

Rogier

Bij mijn metalic rode meg 2 zie je dat ook, de metale gedeelte heeft meer oranje erin zitten dan in de plastic gedeelte.

jarno27

Haha kom ik vanmorgen aan op me werk .
Wat staat er nog een megane cabrio  !-!
Collega heeft er ook 1 gekocht gelijk gewezen op het mooie forum natuurlijk o-)
En hij denkt nog ffn over na om zijn 17 inch velgen te wisselen met mijn 15 inch
plaatje bij het verhaal.

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Willem op  1 juli 2015, 17:45:45
Is deze Privilege Luxe met Airco, leren bekleding en 17 inch velgen misschien wat voor je?

Nou vind het zeker een mooie ! Ik heb er pas zo een voor m'n stiefbroertje gehaald, maar dan met nerva velgen, als hij deze velgen had dan waren ze voor mij geweest :)...

Zie trouwens nu pas dat ie rondom gebutst is... méh...
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

MeganeScenic1.9dCi

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Umpire (Robin)

Dank jullie voor het meedenken! Mooi ding!

Net onze nieuwe aanwinst (nog steeds bedankt Tedo! Y) een flinke wasbeurt gegeven. Blijkt dat de vogels hier in de buurt van de megane houden..

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Tedo

Citaat van: Umpire (Robin) op  2 juli 2015, 08:50:30
Net onze nieuwe aanwinst (nog steeds bedankt Tedo! Y) een flinke wasbeurt gegeven.

Alweer? Ik had 'm afgelopen vrijdag nog gewassen, en hij is gewend aan een tweewekelijkse wasbeurt. Maar vaker mag altijd natuurlijk. ;-)

Umpire (Robin)

Zaten alweer beestjes op.. :D

Tedo

Je moet er ook niet mee rijden, maar voor de deur zetten en naar kijken  ;) :)

Rogier

Je moet niet al het mooie eraf wassen he Robin :q

mark

haha een auto is toch om mee te rijden?

Die van mij krijgt elke 200 km +/- een wasbeurt, want dan zit er al weer een aardig kerkhof om mijn bumper en motorkap.  8)7

mark

Er was vandaag een echte hitte golf op de a35.  :D (letterlijk  :D )

Er stond een mooie file dus, ik ging mooi achterlangs over de landweggetjes weer naar huis.  ;)

jarno27

Pff ###lig voor de eigenaar van de golf .
Bid toch naar de auto goden dat dat me nooit overkomt _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev