Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

mark

En dan heb je nog qh.
Die remblokjes zijn echt keihard.
Duurt wel een paar duizend km voordat die dingen ingesleten zijn. Misschien handig voor auto's met electrische handrem, slijten de remblokjes niet zo hard.  :D

Het beste kun je gewoon voor brembo of bosch gaan, heb je kwaliteit spul en 9 van de 10 keer direct een goede pasvorm.  ;)

jarno27

Gefeliciteerd mark las het al op facebook via igor.
Altijd fijn vast contract !-!

Christian de Vriend

Citaat van: mark op 30 juni 2015, 23:59:32
En dan heb je nog qh.
Die remblokjes zijn echt keihard.
Duurt wel een paar duizend km voordat die dingen ingesleten zijn. Misschien handig voor auto's met electrische handrem, slijten de remblokjes niet zo hard.  :D

Het beste kun je gewoon voor brembo of bosch gaan, heb je kwaliteit spul en 9 van de 10 keer direct een goede pasvorm.  ;)

Gefeliciteerd Mark,zeker tegenwoordig zijn bedrijven niet happig op vaste contracten,daar in
tegen is toch het ontslag recht er in gekomen,dus het word op zn americaans.

Als Brembo megane cup schijven pakt met carbone loraine rc6 remblokken,dan kan u vertellen
dat je tand afdrukken zet in het dashboard als je remt,echter ben ik er wel achter gekomen
dat de remblokken overkill zijn,doordat ze niet goed op temp. komen (zijn circuit blokken)
vreten ze de schijf op,komt er nog bij dat de poedercoating op mn velgen compleet is
aangevreten,die mag ik een keer laten herstellen.

volgende remmen vervanging,zelfde schijven,maar dan carbone loraine rc5 (race blokken)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Mark, gefeliciteerd met je vaste baan.

Yorick

Gefeliciteerd Mark! Zag het idd ook via FB.

Ja, ik heb al vakantie enzo.  8) --

jarno27

Ssst yorick niet mensen jaloers maken hier gewoon aan het werk in bloedhete loods

Willem

jarno27

Aan de andere kant mag ik niet klagen ben erg blij met me cabrio met dit weer. :q 8)

Yorick

Je zit weer veel te veel op je telefoon Jarno.... Aan t werk jij!  >:D :D

Umpire (Robin)

Allemaal vakantie hier, behalve jij :D Y alvast excuses voor het inwrijven o-)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

jarno27

Ach over 3 weken cruise ik naar frankrijk naar vrijstaande villa met zwembad en al  dus geniet van jullie vakantie ik zou hetzelfde doen  !-!

Willem

Vanaf zondag ga ik 2 weken op roadtrip door  Frankrijk en Italië.  8)

Umpire (Robin)

Ik ga naar Canada voor het wk junioren, is alleen niet zo warm helaas haha

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Bedankt  :)

Ik ben ondertussen ook gewoon aan het werk met 37 graden in de werkplaats. Ben ook nog eens aan het lassen.  8)7

Umpire (Robin)

Je gaat me toch niet vertellen dat er geen airco is ook he?!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev