Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Robin heb je honger :D je hapt aardig hahahaha

Umpire (Robin)

Eerlijk gezegd, enorme honger!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Willem

jarno27

En wat speel je dan willem?
Mw3?

Willem

Nope, vooral Forza 4 en GTA 5

jarno27

Oke  !-! Gta 5 ligt ook in me collectie

Rogier

Binnenkort kan je op de xbox one de games van de 360 spelen. Dan wordt het weer call of duty 3 spelen ;q zijn er meer mensen met een xbox one die de game destiny spelen?

Heatzone (Mark)

Haha speel jij dat ook Rogier? Heb jij ook de uitbreidingen? Mijn gebruikersnaam op xbox one is iHeatzone

Warlock - 34
Hunter - 34
Titan - 32

Christian de Vriend

Ik speel voornamelijk GTA 5

heb ook battlefield maar daar begin ik net mee,zodra ik meer tijd hebt,pak ik dat
weer eens op.

gta ben ik het verste mee (level 170 ofzo)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Citaat van: Heatzone (Mark) op 26 juni 2015, 16:37:35
Haha speel jij dat ook Rogier? Heb jij ook de uitbreidingen? Mijn gebruikersnaam op xbox one is iHeatzone

Warlock - 34
Hunter - 34
Titan - 32

Hoi mark, uiteraard heb ik alle map packs. Ik heb 2 op 32 en 1 op 31, ik kan niet hoger komen vrienden van mij spelen nu andere games ;q ik voeg je vanavond toe mijn gamer tag is xXBlackvisionXx

Dimi

Mannen, klein vraagje wat een nieuw topic (nog) niet waard is: welke schijfremmen zijn qua prijs/ kwaliteit het beste tussen deze?

Het is voor mijn Megane coupé 1.4 16v:

http://www.mister-auto.be/fl/remschijven-vooras/renault-megane-i-ba0-1-1-4-16v-95pk_v11487_g900007.html

Met mijn beperkte kennis denk ik dat de schijven van Bosch het beste zullen zijn, niet?

Umpire (Robin)

Ik heb eigenlijk altijd bolk gekocht. Vervolgens kreeg je dan een pakketje van Febi, nooit echt problemen mee gehad. Alleen motorcompartiment onderdelen kocht ik niet van bolk maar valeo oid. Op een 1.4 zul je ook geen Brembo geventileerde nodig hebben denk :neen:
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Felix

Als je van Bölk besteld dan krijg je het goedkoopste wat ze hebben liggen. Als je mazzel hebt is dat inderdaad van een bekend merk.
Zo had ik een waterpomp besteld van Bölk en kreeg er eentje van Klaxcar France, nog nooit van gehoord.

Bosch, TRW, ATE, Brembo, Textar, Valeo. Allemaal prima spul volgens mij. Alleen NK vind ik een beetje wazig merk.

jarno27

Bolk remblokjes besteld en vervangen  tot nu toe tevreden remt goed !-!

mark

Trw moet ik op mijn werk wel eens monteren.
De pasvorm is gewoon bagger, moet altijd de ijzervijl er bij pakken om het mooi pas te maken.

Heb trouwens vandaag een vast contract gekregen.  !-! !-! !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev