Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Yorick

Prettig dat het snel was opgelost, Jarno! Waar zo'n forum wel niet goed voor is.. :)

Robin, welcome back zou ik zeggen! Succes met je zoektocht naar een Meg II. Wordt het een ph1 of ph2?

Ik ben er net weer van een weekendje weg met de voetbal. Gezeten in Oosterhout, bijna twee uur sturen. Mijn broer had mijn auto mee zaterdag, hij rijdt nog altijd fijntjes. Wel vind ik dat de motor een beetje tractor-achtig loopt.. Zo'n dieselachtig motorgeluid zegmaar  stationair.
Maar het weekendje was in ieder geval weer fantastisch  Y

Yorick

Oh wacht, ik zie dat je de Grandtour van Tedo hebt gekocht! Nice man  !-!

Umpire (Robin)

Die heeft mijn moeder gekocht Yorick, maar alsnog hier in de familie natuurlijk.

Ik zelf heb nog geen idee wat ik wil. Wel sowieso een meg II, maar of het een ph1 of 2 moet worden daar ben ik ook niet over uit. Heeft ook geen haast, want de komende tijd kan ik nog in de nieuwe bolide van mijn moeder rijden!

vandaar ook de het berichtje dat als er mensen zijn met tips oid dat ze altijd welkom zijn!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Yorick

Ooh zo, oke! Nouja ook goed  !-!  8)7

Umpire (Robin)

Mensen met een PlayStation en PSN toevallig?

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Umpire (Robin) op 22 juni 2015, 20:57:11
Mensen met een PlayStation en PSN toevallig?

Yep.. Frenkie_nl85 :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Rogier

Wie koopt er nou een playstation, een xbox one is toch veel beter :q

Bobo1.6

Bobocop21 geloof ik haha, speel nu nog op de 3, maar als alles meezit volgende maand de 4 woehoe!

Christian de Vriend

Mijn psn acount is hobbit-for-life (PS4)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

jarno27

Dans al tijdje in de rondte me auto zonder problemen door apk whoehoeee !-! 8)

Heatzone (Mark)

Citaat van: Rogier op 23 juni 2015, 17:17:30
Wie koopt er nou een playstation, een xbox one is toch veel beter :q
Niks aan toe te voegen :P

Umpire (Robin)

Ik ga jullie straks eens toevoegen!

Ennuh; iets met smaak en twisten :D

Rogier

Xbox gamers hebben een betere smaak dan de playstation gamers :q

jarno27

Dankje hier ook een xbox gamer
En controler ligt ook beter in de hand dan die duim verkrachtende playstation ondingen  :q !-!

Umpire (Robin)

Messi is beter dan Ronaldo.

Ik vind het allemaal fijn haha, m'n vriendin heeft een ps, vandaar de keuze. Kan ik haar ook op afstand flink inmaken met FIFA en cod!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev