Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

jarno27

Idd sterkte en hopelijk snelle service van de verzekering

Rob Bosman

Benjamin sterkte een ongeluk is nooit leuk wat de oorzaak ook is.

Bij mij zijn voor beide ABS ringen kapot 1 zelfs een stuk uit, normaal gesproken kost je dat een nieuwe aandrijfas L+R, heb via mijn APK keurmeester een adresje gehad die losse ABS ringen verkoopt en dan wordt de prijs in eens een stuk vriendelijker. Ben nu 27 euro ex Btw en verzendkosten p.st kwijt  Aandrijfas kost gauw 75 euro p.st.

Tedo

Balen Benjamin. Je bent ook erg kwetsbaar in het verkeer als motorrijder (dé reden dat ik er maar niet aan begin). Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt!

Karin

Rogier

Sterkte Benjamin, gelukkig heeft je motorpak een deel opgevangen.

Yorick

Beterschap Benjamin. Je hand is al mooi paars zag ik..

Dirk Kuipers

Balen Benjamin. Gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen!

Dredan

Vandaag auto voor mn vriendin opgehaald.
Geen megane, maar wel een Renaultje

Twingo 1.2, met elektrisch panorama schuifdak.

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

jarno27

Haha is een goede combo hier ook megane& twingo

Roadkill (Michiel)

Idem hier, nou ja nu enkel nog Twingo, en de oudste een clio, en ik vlieg sinds dit weekend weer in de rondte op de brum.... ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dimi

Iemand die weet wat dit is? Ik was even met mijn hand achter mijn dashboard bezig, en toen kwam ik op dit uit...Ik gok iets van de vorige radio?

Tedo

Dat lijkt me een soort van verloopkabel tussen een radio DIN aansluiting en een aantal tulpstekkers. Ziet er wel een beetje houtje-touwtje uit.

Christian de Vriend

dit is een iso stekker voor de speakers,aan de radio zit een stekker,deze steek je hierin
om zo speakers te kunnen aansluiten.

tulp stekkers? die blauwe meuk zijn amp stekkertjes.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

jarno27

Goedemorgen!!!
Begon als een maandag morgen cv doet het niet dus ook niet starten aaaaargh
Nu is het forum met veel van dat soort problemen gevuld.
Met als oplossing transponder stuk /dat moet vervangen worden.
Ik de transponder demonteren.
Stekker eruit .
Schoon geveegt en tadaaa doet het weeer was erg stoffig .
Dus bij deze een simpele beginnende oplossing !-!
En een fijne dag alle  --

Umpire (Robin)

Ik heb de automatische inlog maar weer aangezet want het Megane gevoel herleefd weer hoor!

Tedo wist het al, maar ik reed na mijn laatste Megane in een Alfa 147. Reed inderdaad, want afgelopen zaterdag vond de auto het welletjes en blies de motor eruit. Gaten in de motor afdekplaat suggereerden wat vandaag bevestigd is, een carterexplosie waardoor de drijfstangen door het onderblok zijn gekomen en de klepstelen door de motorruimte zijn gevlogen.

Tijd voor een andere auto dus! Ik zit enorm te zoeken naar Megane type II. Als er mensen zijn die nog een tip hebben waar op te letten en welk type vooral te laten staan zijn die altijd welkom!

Al met al dus een fijne binnenkomer. Ik hoop weer veel gezelligheid op het forum te vinden, als vanouds!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev