Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

mark

Ja dat wel. Er was laatst ook al een golfje in de fik gevlogen.  l-

Yorick

Ik ga vanavond met vakantie voor twee weken, zal het forum af en toe nog wel kijken maar niet actief! See you all  --

Willem

Renaultgekken

Vanmiddag de Megane laten keuren en zonder 1 mankement erdoor en mag deze weer een jaartje, heerlijk. !-!

speedfighter1987

na me megane 2 te hebben verkocht en een tijdje fiat en opel te hebben gereden vandaag mijn renault scenic 1.6 16v uit 99 opgehaald wat een genot om in te rijden

jarno27

Fijne vakantie idd yorick  !-!

jarno27

Zo banden gelijk ingereden met dit lekkere weer flink getourd 380 km op de teller erbij .

Benjamin Renon

Er staan nieuwe Méganes in de spotlight.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

jarno27

MeganeScenic1.9dCi

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Umpire (Robin)

Die had ik inderdaad ook al gezien! Ben alleen benieuwd waarom die er nog staat want ziet er best goed uit zo. Staat er al sinds half juni op ondertussen.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

MeganeScenic1.9dCi

Geen idee...wel grappig dat ie Zuid Holland heet en in Flevoland woont :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

mark29

De prive auto (niet renault maar een bmw) gepolijst met tol vorige week, daarna in de wax gezet. Denk dat is leuk voor de vakantie.
Zag er perfect weer uit. Auto weggezet.
Een week service dienst gehad, dus een week met de kangoo moeten rijden.
Pak ik vanochtend mijn eigen auto weer, helemaal ondergescheten door de meeuwen.
Word zo moe van die ellendige beesten, die vliegen er wel zo gigantisch veel rond op het werk.
Wekelijks poep op de auto, en dan gelijk weer wassen, anders trekt het in de lak.  l- l-

mark

Jup dat heb ik dus ook.  :D maar gelukkig de laatste tijd iets minder.

jarno27

De mijne gelukkig poepvrij gebleven.
Vorige wasbeurt had ik het wel hele dak vol grrr.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev