Advertenties

Klets maar raak DEEL 217

Gestart door Benjamin Renon, 31 mei 2015, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Yorick

Aankomende vrijdagnacht richting Lazise, Italie met mijn vriendin... Lekkaaaa  :afro:

MeganeScenic1.9dCi

Lekker al die vakantieplannen! ik mag nog 6 1/2 week werken...
Geniet ervan allen :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Umpire (Robin)

En ik maar achter een computer op zoek zijn naar een meg II voor mezelf..

Sparen sparen en nog eens sparen!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

MeganeScenic1.9dCi

Wat zoek je precies? en in welke prijsklasse?
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Umpire (Robin)

Een meg II, geen gr Tour, geen 1.4 en rond de 1000-1500. Studenten hebben niet zoveel....

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Willem

Yorick

1000-1500 euro? Kun je dat niet beter kijken voor een Meg1? HB?

Rogier

Zonde van de deuk in de deur willem. Lekker hoor richting italië, al hoef je voor het weer op het moment niet naar het buitenland :q ik ben in mei 1 week naar zuid-frankrijk geweest en in sept heb ik ook nog 3 weken vakantie.

Willem

Voor dat bedrag is er in Még 1 natuurlijk veel meer keuze.
Inderdaad zonde van die deuk.

Deze temperaturen hoeven voor mij niet in Nederland. Tis niet echt leuk meer. Ik rij vanavond nog weer terug van Delft naar Friesland, dat hoef ik overdag niet te doen vandaag. Helaas heb ik geen airco  :neen:

Rogier

Ik vindt het heerlijk (ik was vrij) ik moet morgen helaas weer werken. En zoals ze zeggen tieten blood handel dood.

Ik zeg succes, ben op dat gebied blij met mijn meg 2

mark

Nee alleen de mensen achter de balie zitten er lekker koel bij.

Maar als je onze werkplaats koel wilt houden heb je nog wel een paar flinke airco's nodig.  :D

Umpire (Robin)

Ik wil geen type 1 meer  :neen: heb ik er al 3 van gehad ondertussen. Ik Wil weer door naar de II o-)

Tedo

Zo'n mooie als die van je ma ga je toch niet vinden :D Y

Umpire (Robin)

Waarom denk je dat ik geïnspireerd ben Tedo?!

Tedo

Dat snap ik. Maar niks eraf slopen hè? Het helpt al als je zelf geen zwarte kiest.  o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev